• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Ja, parfymer kan jag inte ha längre heller... Räcker att min bodylotion doftar...
    Min äskling ätsista biten tårta till frukost idag- ingen kvar till mig får baka en ny!

• Mrs D to be

ååååå jag vill tårta med!!

• Cantaton

Vi ska äta tårta här Igår fyllde mitt företag 3 år, vilket vi inte hade tid att fira då, så det ska vi göra idag. Mrs D to be, du kan få smaka! (Ni andra också givetvis.)

• Cantaton

Hihi. Nä, det vore ju korkat av honom!

ingenjörsbruden skrev 2009-01-27 19:30:32 följande:
    Hahahah jag har deklarerat att jag ska göra Hvidis tårta till helgen!!!! Maken var inte motsträvig!
  • Mrs D to be

har ni använt er av budget verktyget som finns här?
    räknade lite sissådär bara och kom fram till typ 67 000 räknar med 90 gäster typ

• Ninnispinnis

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok, trött och nöjd efter tre varv i cirkelgymmet

God natt, sötnosar!

• GladaEmma

Jag tror faktiskt att jag lyckades. Skrev ut den igår kväll och nu är jag nöjd =) Glömde tyvärr köpa beskärare igår när jag var i stan så jag får snällt vänta fixa vidare tills jag gjort det...

Cantaton skrev 2009-01-27 13:32:15 följande:
    Nja, jag vet inte riktigt om jag förstår... Och jag vet ju inte hur det ser ut och om det därför går att göra större på ett A4. Hade velat hjälpa, men jag tror inte att jag kan såhär utan att se allting framför mig :-S
  • ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-01-27 19:32:21 följande:
    Hihi. Nä, det vore ju korkat av honom!
    Hihihi ja....för större gottegris än han finns inte!

GladaEmma: Va skönt att du lyckades med inbjudningarna.....det är alltid trixigare än vad man tror!

Ninnis: Va duktig du är!

Mrs D to be: Var inne o kikade på budgetverktyget....men inget vi använde oss av direkt.....

Är hemma idag med maginfluensa......HATAR att spy!!! Suck......
  • GladaEmma

ingenjörsbruden
    Ja det var verkligen en lättnad =)
    KRYA PÅ DIG!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!