Mrs D to be skrev 2009-01-29 19:25:13 följande:
Jag skulle göra det samma dag allt ihop om du gör en egen sockerkaksbotten. och låta den stå i typ 4 h. då blir den jätte god och saftig. vet inte om jag skulle "blöta" jag gjorde det till en smörgåstårta och det blev helv.. av det hela oo så jag led men alla andra tyckte det va gott.1 tur att min kräsna familj inte var där utan min m2b:s som (hur säger man detta fint) inte riktigt uppskattar exlusiva gastronomiska upplevelser, det funkar lika bra med tacopaj.. eh.. det kan ju vara gott en fredagmyskväll.. min m2b föreslog att vi skulle ha tacopaj på brölloopet :-O *gapar....svimmar...vaknar upp på golvet och märker att jag inte drömmde .. gråter* hihihi vill tillägga att hans föräldrar gifte sig i vardagsrummet i mysbrallor typ :-O *svimmar igen*haha
Näää men herregud! *får ett litet svimningsanfall....viftar febrilt med solfjädern!*
Jag har köpe-tårtbottnar...så det är kanske bäst att svänga ihop tårtan på morgonen samma dag....annars kanske den blir för kladdig..... *hahahahaha* sicket velande!!!