Hvidbrud skrev 2009-01-29 19:42:13 följande:
Hi HI! *asgarvarochliggerochrullaruntpågolet*Låter som en bra plan. Jag hade ochså köpebottnar och den stod i kylskåpet några timar utan att bli kladdig, bara lagom mmaffig liksom.(dagen efter var den nästan ännu godare... Så det blir nog bra dagen innan!)Lätt som en plätt! Och gotT! Ih, du måste berätta hur de reagerar på den goda nyheten!!
*gnider pannan o hälarna efter givakten*
Åhh va skönt att höra att mina tårtplaner låter vettiga....fattar inte hur jag kan noja ihop över en sån grej....nåja....skyller på hormonerna!!

Jäkla bra "att skylla på"!
Of course kommer en redovisning när vi berättar den goda nyheten!
*drömmendenfårvingarochblirverkligdå....tralallalalaa sjunger vidare på snövits-sång* Fick ett litet miniryck i köket tack vara Mrs D.....så nu ser man köket iallafall!!!
Provgjorde även fruktgelén till tårtan!!
Köpte gelésocker Multi fr Daansocker....kokade socker o saft i 30 sek o det blev faktiskt riktigt bra!!
Ser en jättestor skillnad på mina inlägg när jag är sjuk o när jag är frisk(diskutabelt).....när jag är frisk så blir inläggen fulla av skumma grejor som poppar upp i huvudet....så frisk o frisk...
Usch!! Prata inte bröd!!! Är det något jag är svag för så är det nybakat bröd!!!! *SLURP* Kan äta flera limpor själv!!

Nästan iallafall!
Kalljästa bullar är SÅ gott på morgonen!!! *mmmmmm* Dregel!
Nä goa söta ni....nu ska jag köra o hämta hem maken efter deras hockeykväll m jobbet!
PUSS på er alla!