• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

Mrs D to be: Phuuu skönt att höra att fler än jag har spridning på mjölet! Kyckling+guacumole+potgratäng=ååååååh så gott det låter!!!!

Ikväll blir det bakad potatis+kyyyydd+något mer.....glass till efterrätt!

• Mikabella

Buhu! Jag har en sååå kass dag. Mitt nya Wii som skulle levereras idag är plötsligt restnoterat, jag brände alla min 4 plåtar m kakor i ugnen och som grädde på moset upptäcke jag just att jag har tvättat mobilen i tvättmaskinen!!!! Ska till hästen nu o antagligen som kommer han väl rymma, jag kommer snubbla o bryta benet OCH en av de dumma hundarna på gården kommer antagligen bita mig....

• ingenjörsbruden

Åhhh Mikis! Är det en SÅN dag idag?! Suck!!!
    *skickarenvarräddomdigkramsåattduintebryterbenellerblirbitenavdummahundar*

• Mrs D to be

heheh men lilla du såå farligt kan det inte vara. när jag hjar sådanna dagar tar jag min lilla prins på en gallopptur med 500m tempo som snitt :P sedan är man skinande glad!!

Mikabella skrev 2009-01-30 13:14:45 följande:
    Buhu! Jag har en sååå kass dag. Mitt nya Wii som skulle levereras idag är plötsligt restnoterat, jag brände alla min 4 plåtar m kakor i ugnen och som grädde på moset upptäcke jag just att jag har tvättat mobilen i tvättmaskinen!!!! Ska till hästen nu o antagligen som kommer han väl rymma, jag kommer snubbla o bryta benet OCH en av de dumma hundarna på gården kommer antagligen bita mig....
  • Mikabella

Tack sötnos! Tar med mig kramen i fickan så skyddar den nog mot allt ont!

ingenjörsbruden skrev 2009-01-30 13:18:35 följande:
    Åhhh Mikis! Är det en SÅN dag idag?! Suck!!!*skickarenvarräddomdigkramsåattduin tebryterbenellerblirbitenavdummahun dar*
  • Mikabella

Haha det tror du jag vågar idag Kommer väl bryta hans ben istället då kan jag tänka....

Nääää skämt åsido. En riktigt bra ide! Nu ska jag ta mig i kragen o tänka positivt! Stora öppna fält här kommer vi! Nu ska här galopperas!...Håller tummaran för något mindre lyckorusbockningar idag...Shit vad starka o viga djur hästar egentligen är. Otroligt att vi kan få dem att lyda oss

Mrs D to be skrev 2009-01-30 13:19:38 följande:

heheh men lilla du såå farligt kan det inte vara. när jag hjar sådanna dagar tar jag min lilla prins på en gallopptur med 500m tempo som snitt :P sedan är man skinande glad!!
  • Ninnispinnis

Usch då, Mikis! Kan inte avgöra vad som är värst - att ditt Wii inte kommit eller att moblien har badat i tvättmaskinen...

Älskar mitt Wii, så när det väl kommer så är jag säker på att du kommer att bli på ett strålande humör!!!

• Mrs D to be

om han inte har brutit bena en i sin karriär med tanke på vcad det är för hinder vi pratar om så lär han ju inte göra det på en gakkopptur

Mikabella skrev 2009-01-30 13:22:42 följande:
    Haha det tror du jag vågar idag Kommer väl bryta hans ben istället då kan jag tänka....Nääää skämt åsido. En riktigt bra ide! Nu ska jag ta mig i kragen o tänka positivt! Stora öppna fält här kommer vi! Nu ska här galopperas!...Håller tummaran för något mindre lyckorusbockningar idag...Shit vad starka o viga djur hästar egentligen är. Otroligt att vi kan få dem att lyda oss Mrs D to be skrev 2009-01-30 13:19:38 följande:
  • Humlan66

Jag är glad för att jag är hos min älskling nu :-d ( vi bor inte på sama ort) och idag ska vi Åka ner till Lund tillsammans och gratulera hans moster

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!