• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Plummis83

Åhh, jag vill ha ett Wii men min sambo tycker det är helt meningslöst!!
    Men jag har hört att flera har gått ner i vikt med det, hur funkar det?

• Hvidbrud

Mik: Ih! jag brukar stå på huvudet lite sånna dagar, käns som om det dåliga liksom rinner ut då...
    *styrkekram*

• Ninnispinnis

På riktigt? Du är för söt!

Hvidbrud skrev 2009-01-30 13:51:29 följande:
    Mik: Ih! jag brukar stå på huvudet lite sånna dagar, käns som om det dåliga liksom rinner ut då...*styrkekram*
  • Ninnispinnis

Det är superkul! Och visst bränner man en hel del kalorier eftersom man är i rörelse hela tiden. Och Wii Fit har ju rena träningsprogram, yoga med mera. Jag rekommenderar verkligen det! Det är ju inte för inte min man kallar mig "nintendobarn"

Plummis83 skrev 2009-01-30 13:50:09 följande:
    Åhh, jag vill ha ett Wii men min sambo tycker det är helt meningslöst!! Men jag har hört att flera har gått ner i vikt med det, hur funkar det?
  • Cantaton

Sötnosen då. Usch, sådana dagar är jobbiga. Men hoppas att svängen med hästen kan liva upp lite - positivt

Mikabella skrev 2009-01-30 13:14:45 följande:
    Buhu! Jag har en sååå kass dag. Mitt nya Wii som skulle levereras idag är plötsligt restnoterat, jag brände alla min 4 plåtar m kakor i ugnen och som grädde på moset upptäcke jag just att jag har tvättat mobilen i tvättmaskinen!!!! Ska till hästen nu o antagligen som kommer han väl rymma, jag kommer snubbla o bryta benet OCH en av de dumma hundarna på gården kommer antagligen bita mig....
  • Ninnispinnis

Mikis, glömde ju kramen!

*kramar om och så en extra kram för att jag glömde den första*

• Ninnispinnis

Nu ska jag köra till tåget och åka till bästisen och dricka vin

Ha en trevlig helg, sötisar!

*kramar*

• Humlan66

Åh jag vill OCKSÅ HA WIII :-d. mest för det är spel som man rör sig på. som Tex tennis och bowling

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!