• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • MV85

Vi har precis beställt pizza o sitter o väntar på den nu hehehe

• Ninnispinnis

Åh, pizza! Vill också! Här blir det cirlkelgym och macka...

• MV85

Mrs D to be skrev 2009-01-29 16:41:09 följande:

han svarar inte!!!!
    skicka ett sms
  • Mikabella

Mysigt! Lyxlirare där!
    Barbacka är ju sååå mysigt. Jag o min man red barbacka på Dubai en sväng, men verken Mr Dubai eller maken uppsakkated det något vidare Bättre när det bara är jag.
    Mrs D to be skrev 2009-01-29 16:04:31 följande:

hej hej flickor!!jag har fått en hint om att det blir romantisk middag på restaurang utan att tjata !!!!!! :-Ojag ska ridsa med min syster på sportlovet det blir barbacka med hon bakom!!
  • Mikabella

Åhhhhh vill ha, både the o energi!!
    *springer hem till dig o tigger till mig en kopp*
    Mrs D to be skrev 2009-01-29 16:18:53 följande:

jag köpte roibos the igår en med lingon och blåbär och en med jordhubb havtorn. och idag när jag drack det bvlev jag såååå energi booostad och fnittrig!! haha det var helt sjukt!!åååå jag är sååå sugen på pizza idag!
  • Mikabella

Jag står emot! Ingen pizza!....fast...det låter ju mumsigt...grrr dumma ni! Springer genast ner i köket o sätter på quinoan och hackar grönsakerna...Skall INTE låta mig frestas!!

• tobiasochlinda

åt en bit pizza igår :( och choklad idag:( i den här takten får jag många kilo och kämpa bort nät lillen är ute... :( men jag var och simmade igår :) alltid förbrände jag nåt :) ska göra kyckling och grönsaker till middag idag så det blir lite nyttigt iallafall :)

• ingenjörsbruden

Tjejer!!!!
    Vill ha lite råd o stöttning!!!

Ska bjuda på Hvidis tårta på söndag med chokladpudding o vispgrädde m hallon......ska toppa med hallon o gelé...

Så min fråga.....
    NÄR ska jag göra tårtan?
    Ska jag vänta med grädde o toppingen till samma dag o göra det andra dagen innan?

Vill att tårtan ska vara supersmaskig!!!
    Tänkte blöta bottnarna med lite hallonsaft/sås.....eller?

Snälla?? Någon som vet vilket som är bäst?

PS Blir pizza här osså ikväll!

• Cantaton

Här blir det också kyckling o grönsaker

Ledsen att jag hoppar in och svarar helt lösryckt. Hinner inte läsa ikapp just nu. Har varit iväg hela dagen, först på ett möte angående ansökningarna jag hållit på med, och håller på med, och sedan har jag skrivit kontrakt på lokalen! Nu hann jag bara hem och ta en kopp te, innan jag ska iväg igen. Ska träffa en gitarrist inför ett bröllop på lördag. Men jag läser kanske ikapp lite bättre ikväll?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!