• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

värst vad mysigt så här på eftermiddagen Själv är jag bara hemma och klär på mig mer kläder och får i mig en kopp te innan jag ska iväg och jobba med revyn. Jag kommer nog ifrån jobbet tidigast 22.30 idag, och så hem till stan... Det blir sent.

Ninnispinnis skrev 2009-01-30 14:27:27 följande:
    Nu ska jag köra till tåget och åka till bästisen och dricka vin Ha en trevlig helg, sötisar!*kramar*
  • Hvidbrud

Ninnis: Njut medan du kan!!! *Avismontretvisadesittfulanylemenjagslogtillbaksdetnerigeggamojjandärdethörhemma* Själv ska jag kolla på x-faktor och slöa i soffan med popcorn medan min man ska dricka öl och spela poker med polarna. Ska bli rätt skönt...
    Tänk, innan var det så förfärligt att vara utan min man bara en kväll, och nu tycker jag att det ska bli lite skönt, för det är så härligt att se honom igen när jag har saknat honom...

Cantaton: Vad är det för rey du jobbar med? *Nyfiken!*

• Mikabella

Sant Ska hoppa clearround på lokala ridklubben nästa lördag, 120cm. Spännande o lite skoj.

Kom precis hem. Galopperade som tusan! Inga bockar. Dubai bjöd på en härlig, humörshöjande, lydig och helt UNDERBAR åktur!! Vad glad man är över att han honom ibland

Mrs D to be skrev 2009-01-30 13:30:56 följande:

om han inte har brutit bena en i sin karriär med tanke på vcad det är för hinder vi pratar om så lär han ju inte göra det på en gakkopptur
  • Mikabella

...TACK tjejer! Ni ska veta tt kramarna verkligen hjälper! Jag blir så glad! Nu är faktiskt dagen mycket bättre. Har rotat fram en gamal mobil o lite nr fanns det ju kvar på sim kortet...nya kakor kan man ju alltid baka OCH fick precis bekräftelse på att mitt beställda Wii kommer på måndag! Vad skulle jag göra utan er?! Antagligen lipa mycket oftare än vad jag gör nu!

*Slår in lyxiga spa produkter o skickar varsit paket till er allihopa!*

• passionsblomman

SPA! vad gött!!!

DEt allra bästa är, att NÄR man ändå behöver lipa, är man inte alldeles förfärligt ensam, utan har sällskap då med...

Mikabella skrev 2009-01-30 16:25:58 följande:
    ...TACK tjejer! Ni ska veta tt kramarna verkligen hjälper! Jag blir så glad! Nu är faktiskt dagen mycket bättre. Har rotat fram en gamal mobil o lite nr fanns det ju kvar på sim kortet...nya kakor kan man ju alltid baka OCH fick precis bekräftelse på att mitt beställda Wii kommer på måndag! Vad skulle jag göra utan er?! Antagligen lipa mycket oftare än vad jag gör nu!*Slår in lyxiga spa produkter o skickar varsit paket till er allihopa!*
  • Mikabella

HAHAHA! Låter helt galet!

Hvidbrud skrev 2009-01-30 15:39:29 följande:
    [citat]

*Avismontretvisadesittfulanylemenjagslogtillbaksdetnerigeggamojjandärdethörhemma*
  • Mikabella

Älskar mina kramar! Tack!

*Lägger dem i en fina ask o tittar lite på dem ibland*

Ninnispinnis skrev 2009-01-30 14:08:28 följande:
    Mikis, glömde ju kramen!*kramar om och så en extra kram för att jag glömde den första*
  • Mikabella

Tack! Som sagt era små peppningar har vänt dagen! Sötnöt!

Cantaton skrev 2009-01-30 14:06:22 följande:
    Sötnosen då. Usch, sådana dagar är jobbiga. Men hoppas att svängen med hästen kan liva upp lite - positivt
  • Mikabella

Exakt!

*Håller upp ett bad åt dig, sätter på lite mysig musik och ger dig ett kallt glas skumpa!*

passionsblomman skrev 2009-01-30 16:32:04 följande:
    SPA! vad gött!!!DEt allra bästa är, att NÄR man ändå behöver lipa, är man inte alldeles förfärligt ensam, utan har sällskap då med...
  • Hvidbrud

Vad skönt mikis!
    Nu ska jag hålla helg! Jihu!
    Ha det så bra allihop!
    Får nästan lust att krypa ner i dt där bubbelbadet också!
    Så ska jag använda ansiktsmasken och inpakningen på en gång! Tack!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!