MM, det var gott
Ja, riktigt praktiskt med uppblåsbart fotbad när man bor litet (tills det får sönder vill säga). Vet inte var jag skulle göra av en plastbalja.
Ja, nu har jag postat bidragsansökan (har dock en till att fylla i och skicka - via internet, tack och lov... men har tagit reda på alla uppgifter jag behöver). Och så har jag sjungit och alla var nöjda och glada. Fick sån skön feeling av att sjunga "Evighet" innerligt, med det segaste tempo man kan tänka sig, tillsammans med gitarr.
Kul att tårtan blev så bra!
ingenjörsbruden skrev 2009-01-31 12:48:59 följande:
Cantaton: Va roligt att ni fått så bra recensioner!! Lät rätt gött med chipsodippa....uppblåsbart fotbad?! Hahahha Jag har en plastbalja!! Lycka till på bröllopet o med bidragsansökningsskrivandet! nu har jag svängt ihop tårtan!!! Det såg faktiskt riktigt proffsigt ut!! Ikväll blir det lasagne....ska göra en hel braspanna så vi får några matlådor! Annars sitter vi o pysslar på husritningarna o testar lite olika möbleringsalt.....är ju lite svårt när vi inte har alla möblerna.....men vi måste möblera så att maken kan rita elritningarna sen....