• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Du kan få fylla i lite ditt och datt hos mig då...hihi!

Eller du menar kanske annat fylleri?

MV85 skrev 2009-01-28 15:15:23 följande:
    O jag som tycker sånt är så kul!
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-01-28 15:18:16 följande:
    Du kan få fylla i lite ditt och datt hos mig då...hihi!Eller du menar kanske annat fylleri?
    papper.. sprit.... måste det vara så kinkigt vilket sorts "fylleri" det gäller haha
  • passionsblomman

Nä, men får jag välja blir det hellre lite sprit än många papper...

MV85 skrev 2009-01-28 15:22:13 följande:
    papper.. sprit.... måste det vara så kinkigt vilket sorts "fylleri" det gäller haha
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-01-28 15:26:17 följande:
    Nä, men får jag välja blir det hellre lite sprit än många papper...
    då tar du spriten så sitter jag bredvid med papprena... Blir nog en trevlig kväll!
  • passionsblomman

Taget!

MV85 skrev 2009-01-28 15:27:07 följande:
    då tar du spriten så sitter jag bredvid med papprena... Blir nog en trevlig kväll!
  • Cantaton

Haha, tack! Jag, det är hemskt! Jag vet dock inte om jag kommer så mycket längre idag. Nu har jag skickat mail till lite människor om uppgifter som jag måste få in innan jag kan komma längre.

passionsblomman skrev 2009-01-28 15:07:29 följande:
    Å FY! Du är min hjältinna idag1 jag avskyr sån´t där "fylleri"
  • passionsblomman

Du har varit DUKTIG!

Cantaton skrev 2009-01-28 15:31:44 följande:
    Haha, tack! Jag, det är hemskt! Jag vet dock inte om jag kommer så mycket längre idag. Nu har jag skickat mail till lite människor om uppgifter som jag måste få in innan jag kan komma längre.
  • Hvidbrud

Du är jätte duktig! önskar att jag kunde få lite pli av någon... Står och vänder och vrider på två räkningar som jag inte orkar betala... Suck...

Mikis: Hahahaha! Älskar såna dagar när man stöter in i vardagens små skevheter. Hi hi! Så är man inte så tokig ialla fall..!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!