• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Usch då, Ingenjöris! Hoppas du kryar på dig snarast!

• Cantaton

Toppen! Lycka till med beskärningen nu också

GladaEmma skrev 2009-01-28 08:35:10 följande:
    Jag tror faktiskt att jag lyckades. Skrev ut den igår kväll och nu är jag nöjd =) Glömde tyvärr köpa beskärare igår när jag var i stan så jag får snällt vänta fixa vidare tills jag gjort det...
  • Cantaton
    Det tar ett tag när de är på 11 sidor eller kräver utförliga bilagor, och man behöver uppgifter från massa olika människor för att kunna fylla i ansökan...
    Hvidbrud skrev 2009-01-28 14:06:20 följande:
    Heja, heja, heja! Hepphepphepphepphepp!
  • passionsblomman

Å FY! Du är min hjältinna idag1 jag avskyr sån´t där "fylleri"

Cantaton skrev 2009-01-28 14:27:22 följande:
    Det tar ett tag när de är på 11 sidor eller kräver utförliga bilagor, och man behöver uppgifter från massa olika människor för att kunna fylla i ansökan...
  • Mikabella

Hej darlings!

Kom precis hem från Gbg o sjukhuset. Åkte med min mormor. Hon skulle röntgas o lite sånt. Shit vad folk kan prata! Blev attackerad i väntrummet av en den ena En gubbe som kunde heala hästar över telefonen, en dam som hade 15!! siameser hemma o som hon gärna ville att jag skulle titta på kort på, en lad farbror som bara hade ett ben o drog massor av "fräckisar" och sist men INTE minst en kvinna på 150kg som klagade på hur små kakorna var o att man var tvungen att köpa 2! cola flaskor för att släcka törsten...Ojojoj vad jag undrade vart för konstigt ställe jag hamnat på! Helt otroligt!!!

Skönt att vara hemma nu!

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-01-28 15:07:29 följande:
    Å FY! Du är min hjältinna idag1 jag avskyr sån´t där "fylleri"
    O jag som tycker sånt är så kul!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!