• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Tack tjejer!! Åh vad skönt med inspiration! Tack tack tack!! Lätt att era förslag hamnar på menyn! Puss!

MV85: 13 år! Du kommer att tycka att han är en dröm! Jag har ridit o haft hästar sen jag var riktigt liten, men ALDRIG haft en häst som Dubai! Shit jag är så stolt o glad Han ska starta 1-stärnig fälttävlan nu i vår, hoppar 120-140 och är snäll som ett lamm...förutom när han får jagvillhoppamersnabbareohögre-fnatt... Vi bor i Halland, Falkenberg Kommer du

• Hvidbrud

Cantaton: kn heller inte hjälpa md svar. Men så här var det för oss:
    Min väninna sjöng oc accompanerade själv på piano. Hon fick själv välja vad hon skulle sjunga och överraska med det i kyrkan(det blev Like Lovers Do) Tårdrypande uplevelse! Oj, vad rörd jag var!
    Hon sjöng innan frågorna, efter bibelläsningen, för att liksom lätta upp stämningen, så allt inte blev så heligt, liksom...
    Hon sjöng gratis, men eftersm hon var min tärna, fick hon klänning och två nätter på hotell.

• MV85

Mikabella: Ja... Jag red första lektionen när jag var 5 år, men innan dess hade jag suttit i sadeln sedan jag kunde hålla huvudet själv... Min moster höll fast mig mot sin mage o så red hon med mig där hehehe
    Synd att du bor lite långt borta, annars hade jag gärna tagit en sväng dit o lånat honom en stund! Saknar hästarna, och har så gjort några år.

• MV85
    Hvidbrud skrev 2009-01-29 14:48:43 följande:
    MV85: Åh, vad mysigt det låter att rida så!
    hehe ja, jag kan inte påstå att jag direkt kommer ihåg något av det, eftersom jag var så liten... men det finns på kort!
  • Mrs D to be

hej hej flickor!!
    jag har fått en hint om att det blir romantisk middag på restaurang utan att tjata !!!!!! :-O

jag ska ridsa med min syster på sportlovet det blir barbacka med hon bakom!!

• Mrs D to be

jag köpte roibos the igår en med lingon och blåbär och en med jordhubb havtorn. och idag när jag drack det bvlev jag såååå energi booostad och fnittrig!! haha det var helt sjukt!!
    åååå jag är sååå sugen på pizza idag!

• Hvidbrud

Mmmm, det låter som goda blandningar! Rooibus är ju fulsmekat med antioxidanter, så här i influensatider är det nästan ett vidundermedel. Blåbär är ju också en vitaminbomb!

• Mrs D to be

jo man känner sig ssååååå pigg. ska nog ringa till m2b och beställa pizza :P

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!