• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

mmumms med fisk köpte en hel torsk igår som jag filleade och fryste in och en lax laxen kosta 49 kr /kg :-O och torsken 99. men i kväll blir det räksallad gott bröd och en flaska med vin... tillsammans med min "rapare" hehe

• Cantaton

Hihi. Vad gott. Vi kommer att göra en laxpasta.

Mrs D to be skrev 2009-01-23 16:44:47 följande:

mmumms med fisk köpte en hel torsk igår som jag filleade och fryste in och en lax laxen kosta 49 kr /kg :-O och torsken 99. men i kväll blir det räksallad gott bröd och en flaska med vin... tillsammans med min "rapare" hehe
  • tobiasochlinda

oj oj oj va mycket som skrivits idag!!! :O :) mikis, tack!:)

Grattis till extrajobb och lyckade intervjuver! :) Låter kanon det! :)

Själv har jag haft en bra dag också, hunnit med massor! Förresten har jag berättat att jag har 4 lurviga ljuvliga valpar hemma? Det har jag iallafall, 4 v är dom så dom är som absolut sötast också, tror dom hälsar till er, det knorras, och gnys iallafall :)

• Cantaton

Oh vad sött!

tobiasochlinda skrev 2009-01-23 17:03:07 följande:
    oj oj oj va mycket som skrivits idag!!! :O :) mikis, tack!:)Grattis till extrajobb och lyckade intervjuver! :) Låter kanon det! :) Själv har jag haft en bra dag också, hunnit med massor! Förresten har jag berättat att jag har 4 lurviga ljuvliga valpar hemma? Det har jag iallafall, 4 v är dom så dom är som absolut sötast också, tror dom hälsar till er, det knorras, och gnys iallafall :)
  • Hvidbrud

ÅÅÅÅHHH!!! Så härligt, Lindaochtobias. Hundvalpar! Gosa lite från mig!

Tapas låter gott! Ska äta ensam i kväll. Räkor lat ju väldigt gott också... Får gå och bli inspirerad i affären!

Kram på er allihopa!

• Mrs D to be

åå vad är det för valpar du har??

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!