• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

Ah, där ser man Mamma har jobbat på Arlanda i en halv evighet typ, men slutade för ett par år sedan.

Och ja, det känns som ett kanonpris faktiskt. Jag var nöjd då jag hittade resan för 7700kr igår, men idag fanns det helt plötsligt ännu billigare biljetter

• Mikabella

HEJ!! Har saknat dig!

ingenjörsbruden skrev 2009-01-21 11:45:03 följande:
    Hejhej alla goa brudar/fruar!!! Sorry att jag varit lite.....eeehhh....frånvarande?!
  • Mikabella

Åh jag är grön av avund! Gud vad roligt för dig!!!!!!!

Pumpkin skrev 2009-01-21 11:28:50 följande:
    Iiiiih! Nu har vi bokat biljetter till New York!!!
  • Mrs D to be

urs jag ser på anne på grönkulla på 4an va hemskt men endå bra

• Mikabella

Haha jag fastnade oxå i det! Ush ja riktigt dåligt, men av en konstig anledning vill man ändå veta hur det ska gå för dem.. Suck vad det kan vara irriterande m tv ibland

Kram på dig.

ps. alla klänningarna är ju jätte fina! sluta lägga upp fler nu! jag blir ju sugen på att gifta mig igen ds.

Mrs D to be skrev 2009-01-21 14:06:38 följande:

urs jag ser på anne på grönkulla på 4an va hemskt men endå bra
  • tobiasochlinda

åh ja det e verkligen lätt å fastna i tvns märkliga värld :)

• tobiasochlinda

ska åka och handla olja till traktorn samt lite mat, har fått bassning av BM mina järnvärden är för låga så det blir nog till å köpa lite mer blodpudding och broccoli eller nåt :)

• Cantaton

Haha, ja, då är det bara att proppa i sig järn, då Jag åt faktiskti blodpudding till lunch.

• Mrs D to be

skippa kaffe och the med och sen ska du äta massa c vitamin så att du har en så optimal hjärnupptagningsförmåga som möjligt

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!