• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

hehe ja dom var ingaskönheter iof så jag hade inget motstånd :-P
    Det var skönt att få höra lite andra åsikter! Tack hörrni!

• passionsblomman
    Jamendåså!!! Klart man måte bolla lite ibland!

Mrs D to be skrev 2009-01-18 23:27:34 följande:
    hehe ja dom var ingaskönheter iof så jag hade inget motstånd :-PDet var skönt att få höra lite andra åsikter! Tack hörrni!
  • Mikabella

Den är läcker! Åhhh det är ju sååååå roligt att leta o drömma bröllopsklänning. Är lite avis...Har mi8n hängande i garderoben o klappar lite på den ibland. Hade en Maggie Sottero som jag verkligen ÄLSKAR. Tänkte dock att jag ska försöka sälja den...
    Mrs D to be skrev 2009-01-16 17:17:48 följande:

heheh jag vet
  • Mikabella

Är du osäker så fråga! Nui inte sen! Grubbla inte för länge! Det är sååå lätt att fantisera och förstora saker som egentligen inte är något att oroa sig för! Jag är världsmästare på det men börjar såsmått lära mig att fråga istället för att grubbla.

Mrs D to be skrev 2009-01-18 14:59:30 följande:

Hej flickor. jag är lite kluven idag. jag hittade massa bilder på min m2b och hans ex i går han har tydligen sparat dem, hur skulle ni reagera på det?
  • tobiasochlinda

hej på er och länge sen sist! :) kul att alla verkar må bra! Mikabella hur går det med hästen?
    själv växer jag i omfång :) beräknad till 29 april :) verkar klara vikten hyfsat iallafall... :)

• Cantaton

Det närmar sig med stormsteg!

tobiasochlinda skrev 2009-01-19 12:42:49 följande:
    hej på er och länge sen sist! :) kul att alla verkar må bra! Mikabella hur går det med hästen? själv växer jag i omfång :) beräknad till 29 april :) verkar klara vikten hyfsat iallafall... :)
  • Mikabella

Hej!!

Vad roligt att allt är bar med dig o lilla bulle i ugnen

riktigt härligt på Jodå det går bara bra! Flög av en annan häst igår o landade såklart på det knät som jag tidigare har haft problem med. Mmmm jätte roligt...Nu kan jag inte gå...haltar som en cowboysare...Grrr..Ska försöka kravla mig upp på min pålle snart iaf. Har liksom precis kommit igång o vill inte att han ska stå. Får bli dressyr med mycket sittande

tobiasochlinda skrev 2009-01-19 12:42:49 följande:
    hej på er och länge sen sist! :) kul att alla verkar må bra! Mikabella hur går det med hästen? själv växer jag i omfång :) beräknad till 29 april :) verkar klara vikten hyfsat iallafall... :)
  • Mikabella

Hur mår du min vän? Känns det ok eller grubblar du?

Mrs D to be skrev 2009-01-18 23:27:34 följande:

hehe ja dom var ingaskönheter iof så jag hade inget motstånd :-PDet var skönt att få höra lite andra åsikter! Tack hörrni!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!