• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

jag skulle med vilja ha en pappegojja.. skrämms bara lite av att dom blir typ 80 år. vi kommer dö samtidigt

• Hammerman

Ja, och då bara MÅSTE du lära den sjunga den här låten!!!!

Mrs D to be skrev 2009-01-14 11:44:34 följande:

jag skulle med vilja ha en pappegojja.. skrämms bara lite av att dom blir typ 80 år. vi kommer dö samtidigt
  • Fjosok

Behöver jag berätta att papegojan som drog skämt och sjöng dessutom satt och kommenderade hunden.

"Orvar, SITT"

Stackars hunden vart ju alldeles tossig

• Mikabella

Hahah sjuk roligt! Där fick du till det

Hammerman1 skrev 2009-01-14 11:50:26 följande:
    Ja, och då bara MÅSTE du lära den sjunga den här låten!!!!www.youtube.com/watchMrs D to be skrev 2009-01-14 11:44:34 följande:
  • dfk

Mrs D to be- Åh vilka vackra klänningar!
    Men jag tycker också klänning nr. 2 var vackrast!

• Plummis83

Åhh, jag hade oxå velat hoppträna för instruktör men pga ryggproblem på min häst så hoppar jag inte så mkt, knappt något! Bara små språng nån gång ibland vilket han tycker är skoj!! Hade jag haft råd så hade jag haft en till häst som jag hade kunnat tränat mer med. Har haft min häst i 7,5 år nu så kan/vill knappast göra mig av med honom! Vi har en speciell relation! Hovslagaren vill helst sko honom när jag inte är i stallet, han uppför sig bättre då!!

Mikabella skrev 2009-01-14 11:41:46 följande:
    Min Dubai är 164. Mycket lagom! Biffig o musklad men inte så stor och "svungig" Ska hoppa för instruktör idag! Jippi!Mrs D to be skrev 2009-01-14 11:37:36 följande:
  • Cantaton

Mrs D to be, vet du om man kan se en större bild på den första klänningen någonstans? Klänning nr 2 är jättetuff.

• Mikabella

Vet ni vad!? Idag får ni glädjas lite med mig Jag ska på jobbintervju på tisdag Spännande. Har varit arbetslös i 1 månad nu o klättrar på väggarna!!! Ska bli roligt o spännande. Börja hålla tummaran reda nu Är sååå skönt att få en lite bekräftelse på att man är en smula intressan på arbetsmarknaden iaf Hurra.

Sen har jag gjort mina 500 situps OCH (JIPPI) klara nu att göra 50 pushups i rad!! Utamnar er alla till att klå mig! Beach 2009 börjar nu!!!

Puss på er. Nu ska jag ta min slagsmåls-häst Dubai på en lång promenad i solen. Fattar inte varför han ska bete sig som en kamphund o slåss hela tiden!? Nytt svullet ben o sår på benet...(fast vi ska inte snacka om smällarna på hästen han spöade upp...hmmm...ojojoj...) Men men...sån ägare sån häst kanske? Hetsig och envis...fast innerst inne godhjärtad o ödmjuk

• Cantaton

Ja, arbetslöshet är sååå trist. Jag gav upp jobbsökandet och satsade på mitt eget företag istället. Insåg att uppdragen kom till mig... Så nu tar jag hand om flera "egna" projekt istället för att må dåligt över att bli ratad på ett papper.

Lycka till!

Mikabella skrev 2009-01-15 12:09:14 följande:
    Vet ni vad!? Idag får ni glädjas lite med mig Jag ska på jobbintervju på tisdag Spännande. Har varit arbetslös i 1 månad nu o klättrar på väggarna!!! Ska bli roligt o spännande. Börja hålla tummaran reda nu Är sååå skönt att få en lite bekräftelse på att man är en smula intressan på arbetsmarknaden iaf Hurra. Sen har jag gjort mina 500 situps OCH (JIPPI) klara nu att göra 50 pushups i rad!! Utamnar er alla till att klå mig! Beach 2009 börjar nu!!! Puss på er. Nu ska jag ta min slagsmåls-häst Dubai på en lång promenad i solen. Fattar inte varför han ska bete sig som en kamphund o slåss hela tiden!? Nytt svullet ben o sår på benet...(fast vi ska inte snacka om smällarna på hästen han spöade upp...hmmm...ojojoj...) Men men...sån ägare sån häst kanske? Hetsig och envis...fast innerst inne godhjärtad o ödmjuk
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!