• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin
    passionsblomman skrev 2009-01-13 17:20:23 följande:
    Ta depression just för att alla tror att alla ska ta den och så borderline! Dessutom är depression en så jäkla vanlig "sak" att det borde vara viktigt att prata mycket om det!JAG borde skriva jobbsökarbrev och CV-gör jag det? näää...-Djag råkade försöka läsa med i senaste överlämningstråden... det tog hela eftermiddagen!
    Men nu har jag ju bestämt mig för bipolar disorder och borderline
  • Mrs D to be

kan inte bestämma mig villken av dessa klänningar jag vill ha. dom är lixom en från varje stil som väljer i mellan.. Villken tycker ni skulle passa mig?

• passionsblomman

Herregud, jag måste vara blind! jag såg inte ditt sista inlägg! kanske plitade jag på mitt då... Det är ju en bra början att ha bestämt sig iallafall...

TÄNK om det räckte för att jag skulle få komma på jobbintervju också! Jobbigt att ngn annan också måste tycka det först!

Pumpkin skrev 2009-01-13 17:27:21 följande:
    Men nu har jag ju bestämt mig för bipolar disorder och borderline
  • Cantaton

Haha, ja, eller hur!?

passionsblomman skrev 2009-01-13 17:35:05 följande:
    Herregud, jag måste vara blind! jag såg inte ditt sista inlägg! kanske plitade jag på mitt då... Det är ju en bra början att ha bestämt sig iallafall... TÄNK om det räckte för att jag skulle få komma på jobbintervju också! Jobbigt att ngn annan också måste tycka det först!
  • Cantaton

Av dem som är i ditt galleri?

Mrs D to be skrev 2009-01-13 17:33:25 följande:

kan inte bestämma mig villken av dessa klänningar jag vill ha. dom är lixom en från varje stil som väljer i mellan.. Villken tycker ni skulle passa mig?
  • Fjosok

Just blivit driftkuku i brudöverlämningstråden #35 ..

kul detta ... eller kanske inte

• passionsblomman

Fast inte menade hon så illa väl? Jag uppfattade det mest som att hon menade att först har ALLA en viss modell av klänning/soffa /friyr, you name it, och alla påpekar noga att det är deras högst personliga smak, sedan, vips, har ALLA en helt annan modell, och man "kan inte fatta hur man kunde ha de där axelvaddarna". Fast det blev ju dumt, eftersom ALLA kanske inte har pratat puffklänningar i din tråd och ens a´fattar vad som menades.... Var inte ledsen!*kramar om*

Fjosok skrev 2009-01-13 19:22:30 följande:
    Just blivit driftkuku i brudöverlämningstråden #35 ..kul detta ... eller kanske inte
  • Hammerman

Då jag till slut äntligen insåg att det fanns mer grus på studentrummet än vad det finns på hela Umeås samlade gång- och cykelvägar bestämde jag mig efter månader av närmast åtalsgill försummelse att ta tag i saken och städa! Damm har dammsugits i enastående mängder, golv har skurats till förmån för originalfärgens framträdande och mjölkpaket i antal motsvarande Norrmejeriers veckoproduktion vid treskift har förpassats till lämplig återvinningsstation.

Vore jag nu inte så cynisk och anhedonisk hade jag fällt en tår över hur fint det blev.

• Fjosok

Som jag skrev, problemet är inte att dom driver med mig, det ka jag stå ut med. Men att göra det i en tråd som handlar om något jag direkt och rejält avsäger mig, dvs brudöverlämning, känns lågt ...

Bara det ...

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!