• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • dfk

Var det någon som såg på Let´s Dance?

• Pumpkin
    Mrs D to be skrev 2009-01-10 14:15:13 följande:
    Hej pumkin jag har jobb åt dig. Milos mamma har lite problem med en ful fisk har på BT. Hon har blivit snodd på billder ( kan inte hela historien) men hon letade efter en moderator. Om du inte är rätt persson så kanske du kan slussa henne vidare.
    Jag ska kika på det, om ingen annan moderator har hunnit före mig.
  • dfk

Jag med! Åh, vad duktiga många var. Det är ju inte så lätt att slänga sig ut och börja dansa avancerad dans, och göra det bra på en gång.
    Blev överraskad att Morgan var så dansant. Tror att han hette det, han spelar med i "Arn".

• Pumpkin
    dfk skrev 2009-01-11 17:17:36 följande:
    Jag med! Åh, vad duktiga många var. Det är ju inte så lätt att slänga sig ut och börja dansa avancerad dans, och göra det bra på en gång.Blev överraskad att Morgan var så dansant. Tror att han hette det, han spelar med i "Arn".
    Morgan Alling ja, han var ju superduktig! Blev riktigt förvånad Gillade Laila och den andra Morgon också... Och Magnus gjorde ju bra ifrån sig, var lite chockande att se honom så "mjuk"
  • Humlan66

Jag såg oxå let's dance och tyckte Laila va bra och bella såå kass

• Fjosok

Oj, Är ni förvånade att Morgan Alling, en av Sveriges bästa "fysiska" skådespelare, när det gäller slapstick och fysisk komedi, kan dansa bra. Jag tyckte redan innan att det var gasnka oschysst att HAN fick vara med

Annars var det ju ett antiklimax. Sällan sett så många ettor i samma program

• Cantaton

Att HAN fick vara med? Då är det väl värre med Laila... jag har haft henne som DANSlärare (förvisso i jazzshow, men ändå...).

Fjosok skrev 2009-01-11 18:34:10 följande:
    Oj, Är ni förvånade att Morgan Alling, en av Sveriges bästa "fysiska" skådespelare, när det gäller slapstick och fysisk komedi, kan dansa bra. Jag tyckte redan innan att det var gasnka oschysst att HAN fick vara med Annars var det ju ett antiklimax. Sällan sett så många ettor i samma program
  • dfk

Cantaton- Har du haft Laila som danslärare, kul!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!