• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

idag har jag fyllt i utvärdering om mitt praktikställe.. mohahah det var gulliga ord jag skrev.. ne vars jag förökte vara riktigt proffsig och vältalig så att dertta ska tas på alvar och de inte ska få mera studenter. berättade bla om deras hantering av narkotika mm.

• Hvidbrud

Ägg- och tomatmacka framför datorn... (har blivit lite nojig, efter att ha följs smammanskrivningstråden... Ih, nu är de efter mig!!!) Alltså inte för att det har något med min överraskande goda macka att göra, men ändå.

Ninis: Ja du, den sången envisas de med "chokolääääde og käääer med!"

• Mrs D to be

Jag har buyndit en tulpanbukett nu till min basgruppshandledare i ljusråsa råsa och lila. jätte fint ju. kanske man skulle ha som bröllopsbukett..

• Hvidbrud

Lycka till!! *håller-tummarna!*

Pumpkin skrev 2009-01-08 15:22:56 följande:
    Tjoho, blev kallad på intervju för ett extrajobb idag!
  • Fjosok

grattis pumpkin. hoppas vi som mos på tårtan att det blir vinst mot kaffelaget ikväll också?

• dfk

Pumpkin- vad spännande, du får berätta sen hur det har gått.

• Ninnispinnis

Lycka till Pumpkin! Jag håller tummar och tår

Har precis komit hem efter ett pass cirkelgym, härligt att komma igång igen och träna bort julmaten

Hvidis, visst har de fler särskrivningar i Danmark? Eller är det kanske bara mina kollegor som särskriver

• passionsblomman

Ja vad spännande Pumpkin!
    Jag har sett en annons om en tjänst, men har inte sökt än...bara det är lite spännande, så LYCKA till!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!