• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Plummis83

Hej tjejer!! Är inte så speciellt aktiv dessa dagar då jag är i Dalarna hos familjen å träffar släkten från Sthlm som oxå är här!!

Mkt snö å -15!! Kallt!!
    Blev ingen ridning idag dock, måste ju tänka lite på min sambo som inte känner nån här!! Igår lämnade jag dock honom en sväng å skrittade ut med syrran å 2 av alla hästar!! Mysigt värre!!
    Skulle ridit idag men blivit lite klen när det gäller kylan (bor i Skåne) å skippade den tanken å umgicks med killen istället!!! Nya tag imorgon!!!

• Mikabella

Ninnis: Fick du ett Wii?! Är ju såååå roligt...Vill tips och uppmana till att använda "säkerhetsbandet"!!! Vi hade julfest med Wii o bowling...Nu har vi en tv med ett stort hål i... Tur man har drulleförsäkring

Lillabruden: Ska bli såååå roligt. Spännande. Är ju ett så vackert land! Har du varit där mycket? Tips på sakr att göra förutom rida? Självklart blir det lite tid i Lisabon, rida blir nog nere i Faro

MrsD: Skickar lite "nyatagouppmuntrans"-kramar till dig! Dumma tenta!

Plummis: Kallt!! Fast -15 är ju mer ok uppåt landet. Brrr här nere i söder är ju -2 en pina... Burr. Hoppas att det blir en lite ridrunda för er idag.

Hvidis: Hur går det med husletandet? Kommer du över till oss snart?

• Ninnispinnis

Haha, ja jag har insett att det nog är bra att spänna bandet

Jag fick ett OS-spel samt Wii Fit bräda också, så nu har jag upptäckt ett nytt skojigt sätt att bränna kalorier!

• Hvidbrud

Mikis: Vi letar och letar. Inte så aktivt, men tittar ibland. Har en backup plan om en stor lägenhet i köpenhamn, som vi kan dela upp till hem/klinik, så när vi får en bebbe, blir det lättare att börja jobba. och stora lägnheter är lättare att hitta och betydligt dyrare, så kan min firma betala halva hyran istället. Kunderna har jag ju och det kan ju vara svårt att få lockat dem med över bron...

• Pumpkin

Jag vill också ha Wii!

Mikabella: Jag blir riktigt avundsjuk på dig nu måste jag säga - jag har länge drömt om att åka till Portugal och rida. Lyckos dig! Hoppas du får en underbar resa och upplevelse!

passionsblomman: Typiskt karlar

Hvidbrud: Vad jobbar du som?

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Ninnispinnis

Nu har jag och min man ätit pizza och öppnat en flaska vin, nu ska vi spela Wii hela kvällen

• Cantaton

Gah, jag hänger ju inte med här alls! Jobbar med en nyårsrevy just nu som har premiär imorgon. Idag har jag jobbat mellan 8 och 23. Kom precis hem. Puh..

• lillabruden

jag fryser ikväll...och här pratar ni om Portugal, pizza och whiskey....tur jag har lite godis o snacks med mig idag

god fortsättning allesammans!!!

• passionsblomman

Hörni, snart är det ett alldeles nyfött år! Det ska bli roligt att få vara med så man får se vad som händer....
    Jag önskar er alla ett alldeles fantastiskt 2009!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!