• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Hi hi.... Ja, skinsteken passade bättre i den andra tråden... Jag har fallit för tryfflar... Åååhh! Så gott! Torteloni med tryffel, med riven parmesan och lite god olivolja. Smaffeballe!

Ska hem och mysa med maken. Vi har varit gifta i 5 månader idag!

• Cantaton

Jag vill bara säga att jag har noterat den nya tråden Bra initiativ! Trevlig helg!

• passionsblomman

Hej! Precis ett sådant trådnamn man vill se... men hörni! varför hänger inte alla ni i den här tråden? där håller vi rednan på med allt det där ts beskriver och ite till! och gömmer oss när de andra trådarna fullständigt ballar ur... kom dit också vettja! Så svämmar vi över BT av positiva vibbar! och så har ni väl varit i "Jag är så glad för att tråden?"

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

• Plummis83

Ny dag... Får önska alla en bra dag i det gråa vädret och hoppas på att solen tittar fram lite iaf!!

Själv ska man jobba 11-21!! Tur att man mega trivs på jobbet

• Ninnispinnis

Nu åker jag till Norge för att fira jul med familjen! Mysigt

• Hvidbrud

Hjälp! Jag håller på att blåsa bort!!!! blir ingen cyklig hem idag, ringer efter en taxi! Lyx!

• passionsblomman

Här spöregenar det i vanlig, mörk geggig ordning...
    ..men det spelar kvitta, för jag håller ändå på härinne med städning och försöker få lite jul...*torkar svetten ur pannan*

• Pumpkin

Åh, här slänger jag mig in! Bra initiativ

Här har vi svärföräldrarna på besök, på både gott och ont. Men med tanke på att vi bara träffas kanske 4-5ggr/år nu sen vi flyttade 80 mil ifrån dem så kanske man kan stå ut? Svärmor har i alla fall inte försökt städa här hemma den här gången, vilket hon har haft en tendens att göra förut (vilket har drivit mig till vansinne!).

Och så måste jag erkänna att jag blir JÄTTEAVIS på er som rider, jag vill också! Saknar hästeriet som en galning, får nog leta reda på en häst att rida lite då och då. Rid lite åt mig så länge

Hoppas alla har det bra i allt det gråa!

Alla älskar Skellefteå AIK
  • passionsblomman

Är det inte magiskt med städande svärmödrar???
    Hemma hos HENNE städas det sannerligen inte i onödan, men när hon kommer till oss(eller de andra barnen föralldel) ska det fejas!
    Helst så man inte hittar i kökslådorna efteråt...
    Förr blev jag galen. Nu säger jag åt henne att gå och sätta sig och umgås...

Pumpkin skrev 2008-12-20 18:31:01 följande:
    Åh, här slänger jag mig in! Bra initiativ
    Här har vi svärföräldrarna på besök, på både gott och ont. Men med tanke på att vi bara träffas kanske 4-5ggr/år nu sen vi flyttade 80 mil ifrån dem så kanske man kan stå ut? Svärmor har i alla fall inte försökt städa här hemma den här gången, vilket hon har haft en tendens att göra förut (vilket har drivit mig till vansinne!).
    Och så måste jag erkänna att jag blir JÄTTEAVIS på er som rider, jag vill också! Saknar hästeriet som en galning, får nog leta reda på en häst att rida lite då och då. Rid lite åt mig så länge
    Hoppas alla har det bra i allt det gråa!
  • Pumpkin
    passionsblomman skrev 2008-12-20 18:34:48 följande:
    Är det inte magiskt med städande svärmödrar??? Hemma hos HENNE städas det sannerligen inte i onödan, men när hon kommer till oss(eller de andra barnen föralldel) ska det fejas!Helst så man inte hittar i kökslådorna efteråt...Förr blev jag galen. Nu säger jag åt henne att gå och sätta sig och umgås...
    Haha, PRECIS sådär har det varit! Man hittar ingenting nånstans och allt ska vara skinande rent - TROTS att man stått och städat fram tills minuten innan de kliver in innanför dörren. *pust* Sist de var här drog hon fram dammsugaren kl. 08.00 på lördagen! Väldigt fascinerande det här med svärmödrar när man tänker efter...
    Alla älskar Skellefteå AIK
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!