• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • ingenjörsbruden
    SaraPayam skrev 2008-12-04 15:20:07 följande:
    Hahaha måste hålla med lite där, det ser verkligen porrigt ut *skrattar*395 kr va ju ändå ganska så skapligt, får ta & kolla upp vad det kostar här. Men har sett vissa som har gjort förlängning & det ser såååå falskt ut & det vill man ju inte Aha det är därför mina flisar sig, Tack
    Ja han skämdes lite för mina röda naglar när vi var ute....!! Stackarn! *hihihi*
    Sen brukar de se tråkiga ut mkt fortare än om man kör en ljus färg....

395 är faktiskt riktigt bra pris....jag kommer att lägga 550 för mina förlängningar....mest för att jag inte pallar ta mig in till Malmö... O då blir det inte så jättebilligt heller... om man räknar in transporten dit....

Majbruuud08: Är du nöjd med dina egna så behöver du ju inte lägga pengar på förlängning! Är lite avis...skulle osså vilja ha så bra naglar.....men jag vågar inte lita på att mina ska "överleva" alla 10 till bröllopet.....o så ser det så knasigt ut med 2 superkorta pekfingernaglar...vilket jag brukar ha! Så då filas alla ner till samma längd!

SaraPayam: Ja det är rätt skönt att man kan fixa naglarna ett par dagar innan....en sak mindre att fixa på bröllopsdagen!
    Får mina förlängningar gjorda på torsdagen o så gifter vi oss på söndagen! Borde kunna undvika vatten/tvål/slag under 2 dagar!
  • SaraPayam

Hahahaha jo det borde du ju klara av, förutsatt att ni inte ska fixa maten, mm själva För då kan det nog bli slitage, tyvärr...

• ingenjörsbruden
    SaraPayam skrev 2008-12-04 15:36:54 följande:
    Hahahaha jo det borde du ju klara av, förutsatt att ni inte ska fixa maten, mm själva För då kan det nog bli slitage, tyvärr...
    Näpp det har vi restaurang o folk till!
    Ska bara lev blommor dagen innan men har med mig min syster o mamma då....som får hjälpa till!
    Delegering?! Det kan jag!
  • majbruud08

Oj det var verkligen skillnad på priser! Jag har visst haft otur där :)

• lillabruden

Nu har jag beställt mina SH-produkter
    5min french manicure
    Diamond strength Instant Nail Hardener
    INSTA-BRITE Nail Whitener
    Lip Conditioner + Plumper

Ska meddela när jag fått och provat dem

I Sthlm, Gbg och Malmö finns Gilda skolan som gör behandlingar för hår, smink, naglar mm. En brudsminkning kostar 220kr!!
    Min kusin har varit där några vändor och hon tycker dem är proffsiga! Klart får man ju tänka på att dem ska lära sig, men läraren är alltid tillgänglig.
    Prova www.gildaskolan.se

• Fröken Strössel

Nu har jag varit och köpt "Diamond Strength Cuticle and Nail oil" samt en "ridge filler" för att dölja mina ojämna naglar.

Oljan känns skön men luktar lite för mycket i mitt tycke, men jag vänjer mig kanske snart :)

Jag hoppas att naglar och nagelband kommer att bli lite finare nu på sikt.

• majbruud08

Det blev en del lillabruden :) Är allt till dig eller är det någon av tärnorna som beställt med? Ska bli jätte kul å höra hur Insta-brite funkar och nu blir jag nyfiken på den där läpprodukten med! Du får berätta allt helt enkelt! :)

Vad luktar oljan då fröken strössel? Hoppas att det ska hjälpa då iaf så det är värt den starka lukten :)

• Fröken Strössel

Den luktar blommigt, lavendel. Så inget kemiskt eller så och jag efter ett tag kände jag det inte så mycket heller. Tror det blir bra faktiskt, nagelbanden känns erkligen mycket mjukare.

• OWEW

Det är det jag ääälskar med Sally Hansens produkter! Dom verkar direkt och man känner verkligen skillnad! Du shoppade på stan eller?

majbruud08 jag såg också att dom fått in massor nagellack nu. Har inte provat några från dem men har hört mycket gott så jag ska nog beställa. Va ett tag sen sist ju :)
    Jag gillar ju hard as wraps den vanliga så nagellacken borde ju va toppen dom med. Kul med lite färg! Satsa på en hot magenta du :) Det blir nog fräscht!

Svar på tråden Snygga naglar