SaraPayam skrev 2008-12-04 15:20:07 följande:
Hahaha måste hålla med lite där, det ser verkligen porrigt ut *skrattar*395 kr va ju ändå ganska så skapligt, får ta & kolla upp vad det kostar här. Men har sett vissa som har gjort förlängning & det ser såååå falskt ut & det vill man ju inte Aha det är därför mina flisar sig, Tack

Ja han skämdes lite för mina röda naglar när vi var ute....!! Stackarn! *hihihi*
Sen brukar de se tråkiga ut mkt fortare än om man kör en ljus färg....
395 är faktiskt riktigt bra pris....jag kommer att lägga 550 för mina förlängningar....mest för att jag inte pallar ta mig in till Malmö...

O då blir det inte så jättebilligt heller... om man räknar in transporten dit....
Majbruuud08: Är du nöjd med dina egna så behöver du ju inte lägga pengar på förlängning!

Är lite avis...skulle osså vilja ha så bra naglar.....men jag vågar inte lita på att mina ska "överleva" alla 10 till bröllopet.....o så ser det så knasigt ut med 2 superkorta pekfingernaglar...vilket jag brukar ha!

Så då filas alla ner till samma längd!
SaraPayam: Ja det är rätt skönt att man kan fixa naglarna ett par dagar innan....en sak mindre att fixa på bröllopsdagen!
Får mina förlängningar gjorda på torsdagen o så gifter vi oss på söndagen! Borde kunna undvika vatten/tvål/slag under 2 dagar!