• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • skruttgumma

Skulle bara gå in och kolla lite på SH-sidan. Oj, det fanns en flik som hette "REA"!!
    Och poff så hade jag beställt både "Beyond Pefect Healing Cuticle Oil", "Dry & Go Protein Top Coat" och "Hard as Nails Hard as Wraps"..
    Här ska fixas snygga naglar

• SaraPayam

hahaha det blir ju lätt så kan ju även vad en bra julklapp, om man vet att nån är intresserad av naglar

• majbruud08

haha ja Rea är inte att leka med :)

Julklappar blir det nog till mamma å syrran tror jag. Alltid kul! :)

• SaraPayam

Jo & det är ju något som de även kommer att ha användning för

• skruttgumma
    SaraPayam skrev 2008-12-01 10:31:10 följande:
    Det är 5 dagar idag & de har väl växt 3-5mm ungefär
    3-5 mm är väl jättemycket för en nagel? Sitter här och kollar på mina. Typ en halv cm..

Hörde nånstans att en man kan köpa en sak för 20kr som egentligen kostar 10kr för att han verkligen behöver den. En kvinna kan köpa en sak för 10kr som egentligen kostar 20kr för att den är på rea!!
    Stämmer iaf på mig
  • SaraPayam

Jo det stämmer på mig med

Ikväll testade jag den franska manikyren, det blev ganska bra för att det va första gången Det finns ju häftor som man även kan använda, men tänkte spara dem till lite speciella tillfällen, då man vill att naglarna ska vara extra snygga Men det va väldigt enkelt Helt klart värt pengarna

• skruttgumma

Vad kul!!
    Får prova det oxå sen. Nu väntar jag med spänning på mina grejer. Om jag beställde dem idag på morgonen så borde de rent tekniskt kunna komma fram redan imorn..
    Hoppas hoppas!!!

• MissieA

Jag vet inte om jag kommer med en lite OT sak men det handlar ju on snygga naglar Idag gjorde jag nagelförlängning och måste bara säga att det ä så värt det. Dem är fina och man gifter sig en gång.

Rekommenderar det till alla blivande brudar

• majbruud08

Haha det där du, skruttgumma, skrev är verkligen så sant så!! :)

Sara, roligt att du tyckte att det var enkelt och prisvärt! Hade känts lite dumt annars när det var jag som rekomenderade det :)

MissieA, jag kan hålla med dig om det. När jag gifte mig tänkte jag så om allt i början "man gifter sig bara en gång" så det var inget som var för dyrt osv :) Men ska man tänka så om allt så kanske man till slut inte har råd. och i mitt fall så lyckades jag helt glömma bort naglarna, som ändå är rätt viktiga liksom! Så jag va så illa tvungen att hitta något billigt sätt att fixa naglarna själv :) Men om man kan och vill lägga pengar på det så blir det ju helt klart jätte fint med nagelförlängning! Utan tvekan! Har haft det själv en gång. Det tråkiga är sen, om man inte fortsätter att gå en gång i månaden för att underhålla dem, så blir ju naglarna verkligen hemska efter! Först blev jag jätte glad att mina egna naglar hade växt där under och va längre än jag nånsin haft, men de va så otroligt sköra så de gick av på stört! :(
    Men det kanske är olika? Iaf så är det kanske inte bara just till bröllopet som man vill ha fina naglar heller.

• MissieA
    majbruud08 skrev 2008-12-02 00:07:15 följande:
    Haha det där du, skruttgumma, skrev är verkligen så sant så!! :)Sara, roligt att du tyckte att det var enkelt och prisvärt! Hade känts lite dumt annars när det var jag som rekomenderade det :)MissieA, jag kan hålla med dig om det. När jag gifte mig tänkte jag så om allt i början "man gifter sig bara en gång" så det var inget som var för dyrt osv :) Men ska man tänka så om allt så kanske man till slut inte har råd. och i mitt fall så lyckades jag helt glömma bort naglarna, som ändå är rätt viktiga liksom! Så jag va så illa tvungen att hitta något billigt sätt att fixa naglarna själv :) Men om man kan och vill lägga pengar på det så blir det ju helt klart jätte fint med nagelförlängning! Utan tvekan! Har haft det själv en gång. Det tråkiga är sen, om man inte fortsätter att gå en gång i månaden för att underhålla dem, så blir ju naglarna verkligen hemska efter! Först blev jag jätte glad att mina egna naglar hade växt där under och va längre än jag nånsin haft, men de va så otroligt sköra så de gick av på stört! :(Men det kanske är olika? Iaf så är det kanske inte bara just till bröllopet som man vill ha fina naglar heller.
    Det är väldigt olika hur känsliga naglarna är, men mitt tips till er är att ni ska gå till skolor var tjejerna utbildar sig för resultatet är oftast det samma men priset är mkt lägre. Sen behöver man ju inte underhålla dem utan det räcker att man förlänger dem till bröllopet. Jag tycker att naglar är viktigasre än andra småsaker, för alla kommer ju vilja titta på ringen och då syns naglarna hehe,, sen tar ju fotograferna oftast många bilder på händerna med. Men annars är det lika fint med fransk manikyr, man får bara träna upp sig hehe.
Svar på tråden Snygga naglar