majbruud08 skrev 2008-12-02 00:07:15 följande:
Haha det där du, skruttgumma, skrev är verkligen så sant så!! :)Sara, roligt att du tyckte att det var enkelt och prisvärt! Hade känts lite dumt annars när det var jag som rekomenderade det :)MissieA, jag kan hålla med dig om det. När jag gifte mig tänkte jag så om allt i början "man gifter sig bara en gång" så det var inget som var för dyrt osv :) Men ska man tänka så om allt så kanske man till slut inte har råd. och i mitt fall så lyckades jag helt glömma bort naglarna, som ändå är rätt viktiga liksom! Så jag va så illa tvungen att hitta något billigt sätt att fixa naglarna själv :) Men om man kan och vill lägga pengar på det så blir det ju helt klart jätte fint med nagelförlängning! Utan tvekan! Har haft det själv en gång. Det tråkiga är sen, om man inte fortsätter att gå en gång i månaden för att underhålla dem, så blir ju naglarna verkligen hemska efter! Först blev jag jätte glad att mina egna naglar hade växt där under och va längre än jag nånsin haft, men de va så otroligt sköra så de gick av på stört! :(Men det kanske är olika? Iaf så är det kanske inte bara just till bröllopet som man vill ha fina naglar heller.
Det är väldigt olika hur känsliga naglarna är, men mitt tips till er är att ni ska gå till skolor var tjejerna utbildar sig för resultatet är oftast det samma men priset är mkt lägre. Sen behöver man ju inte underhålla dem utan det räcker att man förlänger dem till bröllopet. Jag tycker att naglar är viktigasre än andra småsaker, för alla kommer ju vilja titta på ringen och då syns naglarna hehe,, sen tar ju fotograferna oftast många bilder på händerna med. Men annars är det lika fint med fransk manikyr, man får bara träna upp sig hehe.