• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • Bumlis
    skulle bli lite fart på stället!
    Luucie skrev 2008-11-29 00:00:34 följande:
    ta inte chilipulver på bröllopsdagen bara...brudgummen kan ju bli lite lätt förvånad vid slutkyssen Fast roliga kort skulle det nog bli...haha
  • lillabruden

*asg*

chilipulver....ja rött och het minnsann

• Vi2iJuli
    majbruud08 skrev 2008-11-27 21:58:13 följande:
    lillabruden: 5 minuter franska naglar kitet är väldans smidigt. För mig tog det dock några försök innan jag lyckades perfekt, med att använda pennan alltså. Men det är ju olika hur duktig man är. Innan hade jag bara använt vitt nagellack tillsammans med mallar. Den som gör naglarna vita sitter jag faktiskt själv och funderar på om jag ska beställa :) Har inte testat den men har hört bra om den, och jag är ju nöjd med alla andra produkter så varför skulle inte den här med va bra liksom. Men vi får se. Jag älskar flaskan iaf. Så snygg! :)Om någon av oss beställer den så kan man ju dela med sig av hur det funkar :)Bland dom som ska göra läpparna fylligare så har jag testat lip inflation och lip inflation extreme. Alltså första gången jag avände lip inflation så liksom pirrade det lite i läpparna och jag kunde se att de blev fylligare. Men sen har det inte blivit riktigt lika mycket. Jag vet inte om läpparna vänjer sig eller om det är jag som vant mig. Har använt det dagligen liksom och då ska ju fylligheten behållas. Läpparna blir iaf liksom helt släta och så smakar det as gott! :) Extreme smakar inte lika mumsigt, men där kan man snacka resultat! Jag har inte testat andra lip plumpers än SH:S så jag kan inte jämföra, men den funkade iaf! Det sticker ju i läpparna lite när man tar på det, men det störde inte mig så mycket. Jag har inte jätte tunna läppar heller, och jag har hört att lip plumpers ska ge mest synliga resultat på tunna läppar. Puh! Det blir alltid så långt när jag skriver :) Antingen så har jag väl mycket att säga eller också svamlar jag mest hehe
    Var köper du pussmunsläppglanset nånstans?
  • majbruud08

Vi2iJuli: Det är en butik med bara produkter från märket Sally Hansen. Adressen dit är sallyhansen.se

Jag vet nästan inte om jag borde skriva det. Nu kanske BT raderar den här tråden med. Eller vad tror ni andra? Det måste väl vara ok att länka när någon frågar så rent ut vart man köpt något? Det verkar löjligt annars...

Men snälla BT om ni nu finner detta olämpligt så kan ni väl nöja er med att radera detta inlägg. Inte hela tråden!

:)

• Vi2iJuli

Det verkar skumt... på FL får man länka hej vilt, ingen som säger nåt. :/

• Bumlis

Den där french manicure-pennan; använder man den ovanpå nageln eller under?

• majbruud08

Vi2iJuli: Ja det borde ju va så här med tycker jag. Men det är säkert okej att jag länkade. Det var kanske som lillabruden skrev att det berodde på att jag som startade förra tråden länkade redan där, i första inlägget. Och då sågs det enbart som reklam. Nu frågade ju du rakt ut vart jag köpte läppglanset, och då finns ju inget annat svar på frågan än adressen till butiken liksom. Det borde inte vara något fel i det :)

Bumlis: Jag uppfattar det som att det är någon form av nagellack på penna, eller vad man ska säga. Så det borde ju målas på nageln. Skriv och fråga dom annars vettja :)

• majbruud08

Bumlis: så är det iaf i "5 minute french manicure pen kit"

• OWEW

Synd att förra tråden raderades! Men bra att du startade en ny :)

Lillabruden & majbruud08: Jag kan verkligen rekomendera den som gör naglarna vitare (Insta-brite)! Mina naglar blev iaf jätte fina av den! Ett hett tips!

I förra tråden undrade jag över om någon testat läpprodukter från Sally Hansen men hann inte få några svar. Så det är kul att läsa att de båda lip inflations fungerar fint! Ska nog testa nåt sånt. Nån som provat någon mer läpp produkt därifrån?

och som jag skrev i förra tråden med så är nail growth activator verkligen en pärla :)

• majbruud08

OWEW: Jag använder chapped lip repair. Den fungerar oändligt mycket bättre än lypsyl! Jag hade fruktansvärt torra läppar när jag köpte den och jag överdriver inte när jag säger att det gick över på en gång! Numera använder jag den som bas under läppglans. Sen har jag två nyanser av diamond lip treatment också. Det är också vårdande och jag älskar den glittrande effekten :)

Svar på tråden Snygga naglar