lillabruden: 5 minuter franska naglar kitet är väldans smidigt. För mig tog det dock några försök innan jag lyckades perfekt, med att använda pennan alltså. Men det är ju olika hur duktig man är. Innan hade jag bara använt vitt nagellack tillsammans med mallar.
Den som gör naglarna vita sitter jag faktiskt själv och funderar på om jag ska beställa :) Har inte testat den men har hört bra om den, och jag är ju nöjd med alla andra produkter så varför skulle inte den här med va bra liksom. Men vi får se. Jag älskar flaskan iaf. Så snygg! :)Om någon av oss beställer den så kan man ju dela med sig av hur det funkar :)
Bland dom som ska göra läpparna fylligare så har jag testat lip inflation och lip inflation extreme. Alltså första gången jag avände lip inflation så liksom pirrade det lite i läpparna och jag kunde se att de blev fylligare. Men sen har det inte blivit riktigt lika mycket. Jag vet inte om läpparna vänjer sig eller om det är jag som vant mig. Har använt det dagligen liksom och då ska ju fylligheten behållas. Läpparna blir iaf liksom helt släta och så smakar det as gott! :) Extreme smakar inte lika mumsigt, men där kan man snacka resultat! Jag har inte testat andra lip plumpers än SH:S så jag kan inte jämföra, men den funkade iaf! Det sticker ju i läpparna lite när man tar på det, men det störde inte mig så mycket. Jag har inte jätte tunna läppar heller, och jag har hört att lip plumpers ska ge mest synliga resultat på tunna läppar.
Puh! Det blir alltid så långt när jag skriver :) Antingen så har jag väl mycket att säga eller också svamlar jag mest hehe