• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • lillabruden

jo paketet kom igår

Har än så länge bara provat Diamond strength, för jag tror inte man kan ha insta-bright samtidigt...eller?
    Men Diamond strength verkar bra, har ju bara haft den under natten än så länge men den gav en fin glansig yta! Trodde inte alls den skulle synas men jag blev glad för det ser lite lyxigt ut, och utan färg är bra för mig som jobbar i vården (tycker det ser mer hygieniskt ut...men det är ju inte alls så!)

Jag tänkte prova LipConditioner+Plumper imorgon...för idag måste jag på möte och ska sova på jobb innan jag börjar mitt natt pass....känns inte som jag vill ha läppglans för att gå och lägga mig

Men jag håller er uppdaterade!!!

• OWEW

Ja 4-5 dagar är ju jätte bra om man utsatt dem för såna prövningar haha

Ska bli kul att höra vad du har att berätta lillabruden! Jag har ju själv provat insta-brite och jag är väldigt nöjd med den! Så hoppas att den har hjälpt på dina naglar med

• lillabruden

jag ska lägga på ett extra lager Diamond strength idag! Kan tycka att naglarna stärkts faktiskt och då använde jag bara ett lager, det rekomenderas 2!
    Tänkte jag skulle ha denna i en vecka, sedan testa insta-bright men får se om jag har tålamod vill ju dela med mig oxå om hur det är!!
    Inte testat lip conditioner+plumper än.....har ju bara sovit inför nattpassen men LOVAR att hålla er uppdaterade!!

• majbruud08

Nu har jag fått ett litet paket med posten...
    ...från sallyhansen.se såklart hihi

Nåt nytt att rapportera lillabruden??

• lillabruden

nää.... *skäms!* har inte haft tid!!
    men jag tycker att den diamond strength avtog efter att lagret började försvinna, men jag gjorde ju inte som dem rekomenderade! Dem rekomenderar 2lager och jag hade bara tålamod till ett
    Ska byta till insta-bright tänkte jag....ska bara få tummarna loss

• lillabruden

har nu provat insta-bright! tyckte inte det blev så jättemycket vitare med en gång, men vitare blev det! Sen hade jag 'turen' att tejpa på naglen och drog bort lite nagellack...men det kanske inte gör nåt...

Ska använda min lip plumper på julafton!

• SaraPayam

Ska bli så kul att fixa till sina naglar lite extra nu inför julen. De har verkligen vuxit & blivit jättehårda *lycklig* Innan gick de alltid av men det gör de inte längre, det va ju nästan svårt att klipaa dem idag

• lillabruden

va trevligt att något så enkelt kan göra en så glad, eller hur?

SaraPayam skrev 2008-12-23 02:26:49 följande:
    Ska bli så kul att fixa till sina naglar lite extra nu inför julen. De har verkligen vuxit & blivit jättehårda *lycklig* Innan gick de alltid av men det gör de inte längre, det va ju nästan svårt att klipaa dem idag
  • SaraPayam
    lillabruden skrev 2008-12-23 02:33:05 följande:
    va trevligt att något så enkelt kan göra en så glad, eller hur?
    Verkligen Men det är jättekul, innan när man skulle göra sig fin så kändes det alltid som om det säknades nåt, men nu känner man sig extra fin när även naglarna är iordning
  • majbruud08

Va roligt att de blev vitare iaf! Det kanske märks ännu större skillnad om man använder det under en längre tid med?

Håller verkligen med om att det känns roligt att kunna ha fina naglar vid såna här tillfällen. Det är väl visserligen roligt vanliga dagar med, med ändå lite extra när man klär upp sig och ska vara fin liksom. Pricken över i! :)

Svar på tråden Snygga naglar