• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • majbruud08

Nailgrowth Miracle är ju toppen om man vill att naglarna ska växa FORT. Annars är ju den du har toppen tycker jag Eller också Diamond Strength, den är bra den med.

• Jiel o Deps

Ok, då fortsätter jag att ta hand om mina naglar så som jag börjat med nu.

• Fam Hull

Har inte läst alla inlägg men...
    Någon som provat Complete Care 4-in-1?

• majbruud08

Inte jag tyvärr. Jag har provat många av deras produkter, men inte den. Det låter ju som en kanon produkt om den funkar på alla dom sätten! Själv använder jag liksom flera olika produkter som gör allt det, så egentligen skulle ju den kunna ersätta all dem då. Om den nu fungerar lika effektivt. Vore intressant att höra om nån testat!

• lillabruden

tänkte eftersom vi snackar skönhet här..... Någon som har bra tips om hur man blir av med svarta porer? Har provat den som är på reklam ibland, Neutrogena....funkade lika bra som om jag låtit bli!
    Började använda en från Gunry Mjukt&Skönt idag...dem har ju många fina produkter enligt mig.. fast denna är bara allmän peeling tvättkräm, inget annat...

• majbruud08

Dom är riktigt svåra att bli av med!! Jag har tyvärr inga bra tips. Tycker själv inte att så mycket funkar, så bra som de påstår iaf.

• Anciii

min kille använde proactive för att bli av med akne, enligt reklamen ska de funka mot porer oxå men jag har inte testat själv än..

• lillabruden

men dem svarta porerna, är väl inte acne, eller?
    Får inte så ofta finnar men nån gång...inför mensen såklart :-/

Anciii skrev 2009-01-13 18:18:28 följande:
    min kille använde proactive för att bli av med akne, enligt reklamen ska de funka mot porer oxå men jag har inte testat själv än..
    Enda gången jag hade riktigt fin hy var en sommar jag var 8veckor i Portugal och hade mycket sol och badade i havet!!! Jag är inte skapt för sveriges väder mungipan spricker konstant under vintern!! och är så torr i hyn att jag använder fet handkräm
  • makaron
    lillabruden skrev 2009-01-10 02:55:46 följande:
    [citat]
    tänkte eftersom vi snackar skönhet här..... Någon som har bra tips om hur man blir av med svarta porer? Har provat den som är på reklam ibland, Neutrogena....funkade lika bra som om jag låtit bli!Började använda en från Gunry Mjukt&Skönt idag...dem har ju många fina produkter enligt mig.. fast denna är bara allmän peeling tvättkräm, inget annat...
    [/citat

Det enda som verkliogen hjälper är enligt min erfarenhet ordentlig djuprengöring på hudsalong, kostar ju en del men det ger resultat. Dessutom brukar hudterapeuterna kunna ge bra tips på hur just du ska sköta din hy...
  • MyochErlend
    Anciii skrev 2009-01-13 18:18:28 följande:
    fungerade proactive mot finnarna din pojkvän hade ??

Sen undrar jag ni som är sånna Sally fans och experter
    Mina naglar flisar sig i toppen ...som att de bryts av i tjockleken(förstår ni) ...sen blir de jättemjuka...
    Någon som har tips om det..vad är bra att använda ??

vad kostar de här produkterna...är det dyrt??
Svar på tråden Snygga naglar