• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • lillabruden

Nu har jag provat alla mina produkter...

French Manicure setet var svårt att förstå på bruksanvisningen tyckte jag...gjorde fel tills jag gjorde som jag alltid gör, struntar i bruksanvisningen och gör som jag tycker men sen upptäckte jag, att det nog var så man skulle göra! lite pinsamt

Lip plumpern var inte så effektiv på att göra läpparna fylligare...men jag som sällan använder läppglans och är beroende av läppsyl, tyckte den var perfekt i både nyans och känsla och skydd!!! Jag till och med bättrade på under kvällarna jag använt den (händer aldrig annars..)

Den där instabright ska jag ge mig på igen efter helgerna. Vill ha min franska manikyr lite till

Och diamond strength har gett mig starkare naglar, kanske inte så som jag förväntade mig, men definitivt bättring! Ska också använda den titt som tätt. Speciellt mina tumnaglar blev starkare!

Sen fick jag ett mail från SH om att recensera...men jag har inte kommit så långt ännu...

Men mitt slutbetyg av min beställning är 4 av 5! Avdraget är pga bruksanvisningen.... Och en liten * för det trevliga mailet jag fick som beställnings bekräftelse

• majbruud08

Ja men jag håller med dig. Bruksanvisningar kan va krångliga att förstå. Ofta är det mycket bättre att gå på känslan
    Förresten, ni som köpt det franska manikyr kitet vad har ni för nyans???

Trist att inte läpparna blev fylligare då, men vilken tur att du gillade det så mycket annars. Smakar det mint???

Jag fick också ett mail om att recensera. Jag har redan skickat in en om manikyr kitet för ett tag sedan. Så jag får se om jag orkar skriva ihop nåt mer

Förresten, GOTT NYTT ÅR allihopa!

• lillabruden

Jag kunde inte hitta namnet på nyansen till F.manikyren.. men den är liksom svagt glittrig rosa. Jättefin!
    Min f.manikyr höll inte för en dags frenetisk städning iallafall så snart ska jag på instabright igen! Och jag tycker att dem blivit vitare nu efter manikyren också!!

Jag tror att jag ska prova den som var lite starkare på att göra läpparna fylligare. Denna var ju en av dem svagaste om jag minns rätt... Det smakar inget alls och fäster inte på tänderna

gott nytt och god fortsättning!

• majbruud08

Menar du lip inflation extreme? Den är grym

• lillabruden
    majbruud08 skrev 2009-01-06 12:49:00 följande:
    Menar du lip inflation extreme? Den är grym
    ja precis! men jag väntar med att beställa den...har den andra kvar ju
  • makaron

Too Faced har en superbra plumper, lip injection, pirrar och bränner lite när man precis lagt på den, men effektiv till tusen!

• majbruud08

makaron skrev 2009-01-06 15:23:12 följande:

Too Faced har en superbra plumper, lip injection, pirrar och bränner lite när man precis lagt på den, men effektiv till tusen!
    Ja det är samma med extreme, pirrar en hel del. Men det kändes bra tycker jag Alltså på så vis att man verkligen känner att det fungerar.
  • majbruud08

Jiel o Deps skrev 2009-01-06 15:23:44 följande:

Jisses vilken bra tråd!
    Ja eller hur!
  • Jiel o Deps

Jag var nagelbitare i många år när jag var yngre och hade komplex för hur naglarna sår ut. Bättre blev det inte av att jag har korta och tjocka fingrar.
    Nu har jag börjat att gno in nagelbandskräm nästan varje kväll och det gör susen direkt, mina i vanliga fall fnasiga nagelband blir riktig fina. Däremot tycker jag det är svårt att behålla naglarna. Jag jobbar på en elverkstad vilket medför mycket slitage för händerna. Blir ofta märken i naglarna och de går av. Något mirakelmedel ni kan rekommendera?
    Har under julledigheten varit duktig med att använda nagellack (underlack, stärkande osv), tycker det stärker naglarna. Ska försöka använda det på jobbet med, hittade ju tom Sally Hansen: Hard as wraps hemma, minns inte när jag köpte den.
Svar på tråden Snygga naglar