• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • Anciii

Ja han brukade få riktigt mkt finnar innan han har använt det i ca 2 månader nu och hans ansikte har blivit mkt renare, men man ska ju använda det hela tiden, tror att de skulle komma tbx om han slutade..

MyochErlend skrev 2009-01-17 12:05:12 följande:
    fungerade proactive mot finnarna din pojkvän hade ??
  • MyochErlend
    Anciii skrev 2009-01-17 13:40:23 följande:
    Ja han brukade få riktigt mkt finnar innan han har använt det i ca 2 månader nu och hans ansikte har blivit mkt renare, men man ska ju använda det hela tiden, tror att de skulle komma tbx om han slutade..
    vet du vad det kostar ??
  • JS76JS

cliniques ansiktsprodukter är så himla bra, även Artistry´s ansiktsprodukter är bra.

• Anciii

tror det kostar 400, då får man ett paket med olika preparat.. tvshop säljer dom

MyochErlend skrev 2009-01-17 13:47:27 följande:
    vet du vad det kostar ??
  • JS76JS

angående naglar: är det någon som har en bra produkt för att nagellacket ska sitta kvar?

• MyochErlend

Sen undrar jag ni som är sånna Sally fans och experter
    Mina naglar flisar sig i toppen ...som att de bryts av i tjockleken(förstår ni) ...sen blir de jättemjuka...
    Någon som har tips om det..vad är bra att använda ??

vad kostar de här produkterna...är det dyrt??

• majbruud08

MyochErlend: Du kan kolla på priserna på www.sallyhansen.se
    Vet inte riktigt vad jag ska ge dig för tips. Miracle Cure ska ju hindra naglarna från att dela sig och mycket mera. Men jag har inte testat den själv. Kanske någon annan som gjort?
    Finns ju annars flera produkter där som gör naglarna hårdare. Noticeably Stronger låter ju bra Men om du läser om de olika produkterna så känner du säkert om nåt känns rätt för dig

JS76JS: Diamond Shine Base & Top Coat

• lillabruden
    MyochErlend skrev 2009-01-17 15:01:42 följande:
    Sen undrar jag ni som är sånna Sally fans och experterMina naglar flisar sig i toppen ...som att de bryts av i tjockleken(förstår ni) ...sen blir de jättemjuka...Någon som har tips om det..vad är bra att använda ??vad kostar de här produkterna...är det dyrt??
    Det hände mig ett tag för en massa år sedan! Jag hade läst att man skulle fila bara i en riktning och inte fram o tillbaka, vilket jag alltid gjort och nu tog bara en rikting...kanske slumpen men helt plötsligt var naglarna hopplösa! Delade sig så hela tiden i ett par år. Jag klippte ner dem och filade som vanligt, tror det stärkte lite också. Sen kanske det är så att du behöver ta vitaminer....? Dricka lite mer mjölk eller äta mer ost kanske..?
  • Nocia

För att få starka naglar som inte går sönder finns säkert massor med tips. Ett är att fila, fila och fila mer. Köpa en nagelfil som är så fin att det knappt märks att den tar. Då filar man bort de allra finaste flisor och nageln håller bättre. Min sambo är klassisk gitarrist och då måste man ha långa naglar på en hand. Han har köpt ett sandpapper som han filar med, det är så mjukt att det känns som tyg. Han filar hur många gånger om dagen som helst. Sen är det bra om man smörjer händer, naglar och nagelband ofta.

• arosi

Hej till dig som undrar vad man ska göra för att nagelacket ska sitta bra. 1 se till att du innan målar på rengör runt nagelbanden och tar bort alla döda hudceller med en orange pinne. Därefter ha ett bra underlack som du låter torka innan du lägger på det lack du ska ha sen avslutar du med ett överlack

Mvh: Alexandra

• Nina lycklig

Oh my!! Vilken underbar tråd! JAG ÄLSKAR SALLY HANSEN!! Så glad jag blir över att det finns en webbutik i Sverige som säljer deras produkter! Dom har ju i stort sett allt som jag suttit och suktat efter på den amerikanska sidan! Trodde inte att det gick att få tag på här. TACK! TACK! TACK! för den här tråden!

• majbruud08

Haha ojdå! va härlig du är! Det är inte lika fullt ös i den här tråden längre. Men varför är du så förtjust i sally hansen?? Inte för att jag inte förstår det, jag är lika förälskad jag haha. Men det är alltid kul att veta vad som fick andra på fall å sånt

• Chrisse och Jonas

Jag har också problem med att naglerna delar sig.. men sen jag började använda gummihandskar när jag diskar och städar och smörjer in händer och naglar med Sally Hansens "18 hour protective hand cream" så har de blivit mycket bättre och finare..japp.. jag är också jättefan av SH produkterna.

• Pärlan2009

Blir definitivt nyfiken på sally hansens.. Har aldrig ens hört talas om dessa:) Kan vara läge att testa nu så jag har en chans till fina naglar på bröllopet.

Är det många som tänker göra nagelförlängningar inför bröllopet? Vet inte riktigt om det känns som "jag" men jag vill ju inte ha korta naglar heller..

• Nina lycklig
    majbruud08 skrev 2009-02-11 18:44:19 följande:
    Haha ojdå! va härlig du är! Det är inte lika fullt ös i den här tråden längre. Men varför är du så förtjust i sally hansen?? Inte för att jag inte förstår det, jag är lika förälskad jag haha. Men det är alltid kul att veta vad som fick andra på fall å sånt
    Hihi lät jag besatt eller vad?
    Svårt att säga varför, eller nej förresten det är för att dom har sååå grymma produkter!! Det var Nailgrowth miracle som fick mig på fall. Hade aldrig haft långa naglar och sen testade jag den och vips så hade jag långa naglar! Blev riktigt förvånad! När en produkt utlovar såna mirakel resultat blir man alltid skeptisk. Men jag var ju ändå "tvungen" att pröva! Och det är jag glad för! Nu ska jag testa mig igenom hela sortimentet tänkte jag hehe nä det har jag nog inte råd med. Men oh jag vill testa ALLT! som jag inte redan har! Får väl börja smått och arbeta mig igenom det efter hand
  • Fru Rothman

till er som pratar om att fila sina naglar. om ni skall fila på rätt sätt så utifrån o in...inte fram o tillbaka då flisar sig naglen.

har jobbat med detta i ett par år o har set alla möjliga naglar.

Svar på tråden Snygga naglar