majbruud08 skrev 2008-12-04 11:07:22 följande:
Ååh va kul Sara! :) Ja det sitter verkligen bra! Du får berätta sen exakt hur länge det höll :)Hur gärna använder ni färg på naglarna? Jag har alltid varit ganska feg med det.. blir bara rosa, skira nyanser. Och det tycker jag visserligen är snyggast. Det ser så elegant ut liksom :) Men jag funderar på att kanske slå till på någon härlig färg. Typ Xtreme Wear i Hot Magenta nyansen. Älskar verkligen den färgen annars. Vad tycker ni?
Japp det ska jag göra

Med tanke på att det håller så pass länge så behöver man ju inte stressa med det samma dag som bröllopet är, så det är ju jätteskönt
Jag är med lite feg. Jag använder helst lite ljusare nagellack, har köpt ett lite mörkare & visst det är snygg, men väldigt väldigt ovant
Oj det är ju skitdyrt!!!!! Lägger folk verkligen pengar på det....inte för att jag inte unnar mig saker & ting, men det va lite väl dyrt...
Nu har man ännu mer press på sig att lära sig att göra egen fransk manikyr, så att man slipper lägger de pengarna på naglarna....för det håller ju bara nån vecka ju....