Jag skulle inte talla med mina nagelband. De finns där av en anledning. De gånger nagelskulptrisen har smygtallat på dem har de inte blivit ett dugg bättre, utan tvärtom. En av dem jag gick till sa att det är bättre att låta nagelbanden vara och smörja in dem på samma sätt som man smörjer in händerna.
Sally Hansen fanns det förstås mycket av i Kanada. Jag är faktiskt inte helt såld på dem, men det är förmodligen något av det bästa man kan hitta i Sverige.
För nagellack rekommenderar jag annars OPI. Få kan slå dem.
majbruud08 skrev 2008-12-02 11:05:36 följande:
Ja det är ju viktigt att ta hand om sina nagelband med. har hört att det är det som avgör hur snygga naglarna är.Jag petar bara tillbaka dom med en mainkyr pinne. Men jag har inte så mycket nagelband så att det är något att klippa i. Kan man inte använda en nagelbands remover annars då? Så slipper man klippa. och ja jag håller med dig MolsonCanadian att det är bättre att fixa iordning sina egna naglar. Det är därför jag älskar Sally Hansen! :D Jag har iaf aldrig lyckats ha långa starka naglar innan jag började använda det. Så för mig är det verkligen rena, rama mirakelkurerna haha