• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • lillabruden

Då ska jag prova på den som gör dem vitare!!! För många år sedan under tonåren så testade jag ett gult (!) nagellack och när jag tog bort det hade naglarna också blivit gula! Var så jättelänge och jag skämdes jättemycket! Nu är dem ok, men vill ändå ha vitare. Ska prova o sen recenserar jag

OWEW skrev 2008-11-30 16:09:30 följande:
    Synd att förra tråden raderades! Men bra att du startade en ny :)Lillabruden & majbruud08: Jag kan verkligen rekomendera den som gör naglarna vitare (Insta-brite)! Mina naglar blev iaf jätte fina av den! Ett hett tips!I förra tråden undrade jag över om någon testat läpprodukter från Sally Hansen men hann inte få några svar. Så det är kul att läsa att de båda lip inflations fungerar fint! Ska nog testa nåt sånt. Nån som provat någon mer läpp produkt därifrån?och som jag skrev i förra tråden med så är nail growth activator verkligen en pärla :)
  • lillabruden

vart köper du dessa mirakelprodukter?!?!! Är själv beroende av läppsyl... har bepanthen på natten för att den funkar jättebra men mina läppar och mungipan spricker ändå jättelätt om jag glömmer smeta på.....

majbruud08 skrev 2008-11-30 19:05:01 följande:
    OWEW: Jag använder chapped lip repair. Den fungerar oändligt mycket bättre än lypsyl! Jag hade fruktansvärt torra läppar när jag köpte den och jag överdriver inte när jag säger att det gick över på en gång! Numera använder jag den som bas under läppglans. Sen har jag två nyanser av diamond lip treatment också. Det är också vårdande och jag älskar den glittrande effekten :)
  • majbruud08

lillabruden: Ja lova att du recenserar sen! Är jätte nyfiken!
    Hehe de produkterna är också sally hansen. OWEW undrade om nån provat läpprodukter därifrån, och det har jag ju :)
    Det kanske är bättre för dig att prova tex. chapped lip repair då istället för en lip plumper? För lip inflation extreme är starka grejer :)

• Loowwe

Någon som ska göra fransk manikyr till bröllopet? :)

• lillabruden

det kanske slutar med att man beställer produkter för hela alltet Jag ska nog prova båda.......man vill ju vara extra fin på julfesten

majbruud08 skrev 2008-11-30 22:02:48 följande:
    lillabruden: Ja lova att du recenserar sen! Är jätte nyfiken!Hehe de produkterna är också sally hansen. OWEW undrade om nån provat läpprodukter därifrån, och det har jag ju :)Det kanske är bättre för dig att prova tex. chapped lip repair då istället för en lip plumper? För lip inflation extreme är starka grejer :)
  • SaraPayam
    Loowwe skrev 2008-11-30 23:53:44 följande:
    Någon som ska göra fransk manikyr till bröllopet? :)
    Jag tänkte göra fransk manikyr till bröllopet, men jag måste lära mig först Annars så får jag väl gå & fixa det nån stans, om jag inte skulle hinna lära mig, men jag har ju ett tag på mig i alla fall
  • majbruud08

hehe kanske det :)

Sara: Va roligt att du anslöt dig här med :) Va nyfiken på vad du tycker. Har du testat maikyren än? och va det svårare eller lättare än du trodde? För mig tog det ju ett tag att få till snitsen med pennan. Men sen gick det smidigt tycker jag. Det blir lite finare än när man använder vitt nagellack till tippen, enligt mig då :)

• SaraPayam

Hahaha det är klart att jag ansluter mig här med Måste ju hålla ihop om vi ska ha snygga naglar till våra bröllop. Att dela med sig av varandras tips osv är ju bara positivt.

Nej jag har inte testat det än, men jag håller på med det där nagellacket som gör att naglarna växer 30% på 5 dagar Och det verkar ju riktigt bra. Tänkte testa manikyren ikväll, när jag sitter & lyssnar på julkoncerten på 4:an

• skruttgumma

Lämna gärna en recension efter de där fem dagarna och berätta hur mycket dina naglar har växt

• SaraPayam

Det är 5 dagar idag & de har väl växt 3-5mm ungefär

Svar på tråden Snygga naglar