• majbruud08

Snygga naglar

Hej

Om ni undrar vart inlägget om snygga naglar billigt tog vägen så togs det bort pga att det sågs som reklam. Jag var rädd för det :( Lite synd att man inte ska kunna diskutera om sånt som man tycker är bra...
    Men regler är regler och jag förstår ju varför dom har dem. Nu vet ni i alla fall.

Ha de fint!

• Svar på tråden Snygga naglar
  • lillabruden

ja det blev lite att fylla badrumsskåpet med
    Allt är faktiskt till mig....
    Jag kan börja med att säga att jag redan är imponerad av min orderbekräftelse! Fick ett mail som kändes lite personligare i konstrast till dem här auto-svaren som bara säger vad du beställt!
    Hon skrev att hon fått min order och postar den så jag får den senast tisdag! Hur snällt är inte det?!!!

majbruud08 skrev 2008-12-06 12:25:48 följande:
    Det blev en del lillabruden :) Är allt till dig eller är det någon av tärnorna som beställt med? Ska bli jätte kul å höra hur Insta-brite funkar och nu blir jag nyfiken på den där läpprodukten med! Du får berätta allt helt enkelt! :)Vad luktar oljan då fröken strössel? Hoppas att det ska hjälpa då iaf så det är värt den starka lukten :)
  • Fröken Strössel

OWEW: Yes, köpte på Åhlens. Kostade bara 5kr mer än på nätet så eftersom jag bara köpte en sak så blev det billigare med tanke på frakten.

Jag sitter och smörjer febrilt nu :)

• majbruud08

Ja visst är det trevligt Jag uppskattar det väldigt mycket! Känns bra när man får lite "personlig kontakt" istället för auto utskick. Jag skrev och frågade lite grejer en gång och fick ett jätte trevligt svar tillbaka, jätte fort!
    Känns liksom lite tryggt på nåt vis!

• OWEW

Det håller jag med om. Visst det är ju i första hand för att man vill ha produkterna som man beställer, men trevlig och snabb kundservice gör ju att man gärna återkommer som kund. Det borde alla företag tänka på.

Jag ska testa ett Diamond Strength nagellack i nyansen Champagne Toast

• lillabruden

hoppas jag får mina grejer imorgon.......men annars får jag dem nog på tisdag! lagom till julfesten *hoppashoppas*

• majbruud08

ååh va spännande!! Haha Knas att man kan bli så uppspelt över lite nagel produkter Men det ska bli så kul att höra hur de fungerar med nagel-vitaren!

Va bra OWEW att du ska testa nagellack. Då får du också säga sen hur det går! Jag är sugen på den du har tipsat om med, Nail Growth Activator. Hehe som om jag inte är sugen på ALLT som jag inte testat hittills Men jag tror jag ska göra en beställning snart med lite olika grejer. Får se vad det blir

• lillabruden

ååhh när kommer brevbäraren!?!?! *armarna i kors*

• majbruud08

Hoppas brevbäraren har dykt upp nu Jag såg att insta-brite har fått en recension, och det lät ju bra! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir lika positivt för dig! Jag ska nog skriva nån recension jag med tror jag. Jag har ju ganska många åsikter haha

• majbruud08

Kom igen då lillabruden! Berätta, berätta!!!

• SaraPayam

Jag är sååå nöjd men mina nagellack. Den franska manikyren varade ca 4-5 dagar, men då va jag ganska hård mot dem Både bakade & städade mm.

Men jag märker att naglarna har blivit mycket hårdare & längre

Svar på tråden Snygga naglar