• Ab fab

Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit

Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar

Hoppas ni hittar hit!

• Svar på tråden Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit
  • Ab fab

o tack för snälla omdömmen om menyen. Vill ju att min vän skall känna sig extra välkommen o kanske bli lite gladare. Det blir hemmaspa- bastu, bad, fotbad. Maken skall servera drinkarna Middag, frågesport (ett spel från Designtorget "hur fan visste du det") Tolvslag med grannarna. Engelsk frukost, sega filmer o godis dagen efter.

• Piggelin1

Låter supermysigt, Ab Fab! Din väninna kan skatta sig lycklig som kommer att bli så gott bortskämd & ompysslad av er!

• Lapinette

Ab fab - låter hur härligt som helst. Får jag också komma?

• Ab fab

japp. ni är så välkomna allihopa. vi har väl plats till 12 runt matbordet hemma men med lite extrabord kan vi knö in fler

• Lapinette

Trist bara att vi ska ned till alperna annars hade vi gärna kommit!

Har ni börjat planera 2009 års semestrar? Själv började jag lite smått häromdagen. Är nu ändå mera peppad på Bordeaux + Pyreneerna efter ha fått se foton därifrån som svärmor visade mig i veckan.

• Piggelin1

Låter mysigt som sagt, Ab Fab. Kanske ska dra med hela gänget som kommer till oss på nyår?!

Lappis, ingen direkt planering ännu. Bordeaux finns definitivt i bakhuvudet liksom en weekend ngnstans, men vi vågar inte boka ngt än på ett tag Steg ett är att sälja lägenheten & om det går bra, då vet vi lite bättre vart vi landar ekonomiskt sen

Rosen - om du kikar in - ha en alldeles alldeles underbar semester!

...och Telis, om du kikar in också, ha en underbar jul i Paris!! Hälsa maken!

• Ab fab

Vi pratar löst om sommarens semestrar för 2009. Som det ser ut nu blir det en helg i London (bonusbarnen fyller 18 resp 208- tänkte det skulle bli en bra present). Hyra av hus i Provance en vecka med vänninorna och ev en vecka på Öland

• Lapinette

Det låter härligt fab.

Själv har jag åter igen tagit upp Västkusten på planeringen men i en kortare tappning. Men som sagt hinner nog ändra i planerna ett antal gånger till innan det är dags att boka. Som det ser ut just nu så hade jag tänkt följande:

februari - weekend i Barcelona (bokad)
    maj - en vecka på Korsika
    juli/augusti - 11 dagar med Bordeaux och söder över
    augusti - 5 dagar på Västkusten

Sen blir det alltid några vändor ned till svärmor i Frankrike och så något oväntat bröllop utomlands. Ja och så en höstweekend så klart!

• Lapinette

Förstår Piggelin! Jobbigt med lägenheten. Hoppas ni får den såld snart.

• Lapinette

Och självfallet Bon voyage Telis!!! Ha det så härligt i Paris.

Svar på tråden Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit