Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit
Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar
Hoppas ni hittar hit!
Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar
Hoppas ni hittar hit!
Gruppkram!
Gillar gruppkramar !
Fab - den smörrebrödsbaren på Arlanda är faktiskt helt ok men helt klart inte värt priset. Ändå så känns det lite härligt att efter en stressig vecka kunna sitta där och ta den där mackan med räkor och annat gott på och så ett glas vin och veta att nu väntas semester.
Visst är det. En drink i baren på vägen hem på fredag är inte dumt. Eller när man skall ut på semester... det är verkligen riktigt bra.
Kurar i mörkret och är inte alls avundsjuk på alla exotiska resmål...
fonster.blogspot.com/
Lapinette
du har en poäng där. Men då ska man vara beredd på att det kostar. Jag hade tänkt göra av med mina sista kontanter innan vi åkte, 300 spänn (borde ju räcka för två öl och två mackor, tycker man). Men det fick bli på kortet ändå.
Men sist vi var där så fanns det en prislista.
Den matbloggen har jag missat! Kände dock igen flera av de som hon länkade till!
Hade en period när jag följde diverse matbloggar väldigt intensivt, men det senaste året har det varit sämre med det. Ni här lockar mer plus att en liten tjej på A har en viss dragningskraft
...och så har jag ju fastnat för "Halv Åtta Hos Mig" på TV4 mån-tors. Halvtimme långt & precis tiden då A får sin välling innan sovdags. Perfekt att sitta & kolla på det då! Fast det sista gänget (fr Sthlm) - de verkade totalt osynkade & var allmänt kräsna/petiga inför varandras mat/middagar. Precis lagom underhållning!
Jag har bara hört talas om det programmet men inte sett. Jag är verkligen världens sämsta TV-tittare. Missar alltid alla program. Men lyckades se Primo Paolo- längtade till Italien efter det
Har sett lite grand av Primo Paolo två-tre ggr - mysigt program - jargongen med alla hans fastrar är rolig
Märks det att jag är hemma mkt mer om kvällarna nu sen vi fick barn Fast vi kör desto fler schyssta middagar på hemmaplan i alla fall! Det där rådjuret vi gjorde förra helgen, det måste vi nog göra igen snart
Piggelin - du får gärna delge receptet till rådjuret.