• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • Therob

Jag är då 26 och han fyller 25 det året på hösten vi gifer oss den 11 juli 2008 =)
    .. vi har då varit tillsammans i drygt 6år och förlovade i drygt 5år.
    Och planerar med barn på bröllopsnatten =)

• anja1661

jag kommer vara 27 och sambon fyller 29 senare samma år, när vi gifter oss den 9maj 09.
    vi har då varit tillsammans i nästan 5år, förlovade i 3år och har två barn som då kommer vara 4 resp 3år. sambos har vi då varit i 4år.

jag hoppas på ett till barn när jag pluggat klart om 3år...

• avil

har gift oss nu,hade varit förlovade 12år innan,o bott ihop.......o har 3 barn! en 12åring de andra yngre...
    han är 40 jag 34......

• rosesarered

Vi är 23 och 25. Vi har varit tillsammans i snart 5 år.
    Bott ihop och förlovade i två år. Inga barn men båda vill gärna ha det i framtiden om något år.
    Planerar att gifta oss 2010.

• lönnsjö

Vi kommer båda att vara 33 år när vi gifter oss i augusti -09.
    Har då varit ett par i 8½ år, förlovade i 8 år,bott ihop 7 år. Våra två gemensamma barn kommer då att vara 4½ samt 2 år.

• Vlora

Jag kommer vara 26 när vi gifter oss. Han kommer vara 35 år. Vi har då varit tillsammans i ca 4,5 år!

• gusjma

Vi gifte oss den 30 augusti i år. Jag är 26 och min man fyller 27 i år. Vi har varit tillsammans sedan nyår 2003 och bott ihop i 4 år. Inga barn än så länge!

• flisa83

Jag kommer vara 25 år och min sambo kommer vara 31, då vi gifter oss har vi varit tillsammans i 3 år och förlovade i 1,5 år! inga barn här heller. men det jobbas det på!

• Viiala

vi båda kommer vara 24 den dagen :)

• trofast

Gifte oss 19/8-08 jag 27 han 30 varit ett par 10 år och 2 barn.

Svar på tråden hur gamla är ni?