• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • Carro 25okt2008

Jag är 29, och han med (fast jag är född -78 och han -79). Vi har varit ihop i 3,5 år, bott ihop i 3 och förlovade i 2,5. Vår dotter kommer vara 1 år och tre veckor när vi gifter oss. :)

• Marie88

Är nog bland de yngsta, fyllde 20 i år. M2B är 22. Har vart ihop i drygt 4 och bott samman i 2. Är det rätt så är det! Gifter oss 14 feb!!!

• Theka

Jag kommer vara 28 och han 30 när vi gifter oss den 15/8-09. Då har vi varit tillsammans i 3 och ett halvt år. På bröllopsnatten börjar bebisverkstaden, inga barn innan dess alltså.

• puvi

Min kille friade den 27.e sept. Vart ihop i 7 år.. Har två barn ihop på 3 och 1 år Jag är 25 år och min fästman är 28..
    Blir bröllop 2010

• sandyh

Jag kommer vara 30, han nästan 25.

Snart har vi varit förlovade i ett år och har varit tillsammans nästan tre år när vi gifter oss. Vi flyttade ihop när vi bytte stad att bo i!

Inga barn än så länge!

• passionsblomman
    didis skrev 2008-10-06 08:57:38 följande:
    Välkommen till tantvarningstråden, där behöver man inte känna sig äldre än man beter sig...
    Vilket ibland kan bli riktigt skrämmande (hur man alltså beter sig)
  • Marie88

Om man är mer "gammal" än åldern då?

• Marie88

Får tillägga att jag inte vet någon annan 20åring som gifter sig och är i min situation, funkar i regel bättre med folk som är några år äldre..

• MTTM

Jag kommer att vara 30 och m2b 34 när det är dags för bröllop nästa höst! Vi har då varit ett par i ca sex år, tiden går fort när man har roligt...

Svar på tråden hur gamla är ni?