• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • MissieA

Jag kommer vara 22 år och min m2b 23 när vi gifter oss vi har då varit tillsammans i 4,5 år och förlovade i 1,5 och vi kommer vänta med barn några år.

• Stardusty

Jag är 23, han 40, vi gifter oss om två veckor Vi har då varit ihop i ca 2,5 år varav förlovade 1 år. Har bott ihop i 1,5 år. Inge gemensamma barn (än), dock hans två barn från tidigare äktenskap hos oss varannan vecka.

• passionsblomman

Jag är en gammal gammal tant, iaf om man läser Tantvarningstråden.

Fast jag har roligare nu än när jag var fjortis ...

• AnnBo

Vi gifter oss nästa år då är jag 26 och han 29

Vi har då varit tillsammans i 2 år och bott ihop lika länge men varit nära vänner i 7 år

• didis

Håhåjaja, jag är ungdomen själv, rena lammköttet faktiskt!

Maken däremot är en gammal gubbe på 42.

Att vårt äldsta barn är 16 och att jag varit tillsammans med maken i snart 20 år förändrar på intet sätt min bild av mig själv som MAX 25 år.

• MulleNuh

Jag är 29 år och är även 29 när vi gifter oss.. Sambon är 36 när vi gifter oss.
    Vi har DÅ varit ett par i lite drygt 3 år och har bott ihop i stort sett sen vi träffades.

• didis
    passionsblomman skrev 2008-10-05 21:28:08 följande:
    Jag är en gammal gammal tant, iaf om man läser Tantvarningstråden. Fast jag har roligare nu än när jag var fjortis ...
    Man är väl inte äldre än man känner sig? Eller har jag missat något?
  • valkyriana

Jag är 29, han 33. Vi gifte oss i Augusti.
    Hade då varit tillsammans i 3 1/2 år. Har två barn tillsammans- ett som han är biologisk pappa till.
    Har bott i hop sedan dag 1 i stort sett.

• passionsblomman
    didis skrev 2008-10-05 21:36:30 följande:
    Man är väl inte äldre än man känner sig? Eller har jag missat något?
    Nä.. och under den senaste veckan när jag dragits men ett envist ryggskott så känner jag mig LITE äldre än annars. ..
    ...Och när jag pretade med tjejen i "hur tolkar du heaven tråden" och insåg att man kan vara vuxen utan att veta att det är en Bryan Adams låt...

Ordningen på saker och ting blev för mig en helt annan än jag trodde i unga år: sambo, barn och ...sambo...Får väl slå till med det där bröllopet, så det blir av innan sonen kommer och vill ha barnvakt för att han vill ha barnfritt på SITT bröllop.
  • didis
    passionsblomman skrev 2008-10-05 22:02:00 följande:
    Får väl slå till med det där bröllopet, så det blir av innan sonen kommer och vill ha barnvakt för att han vill ha barnfritt på SITT bröllop.
    Eller ha dubbelbröllop med sina barn...
Svar på tråden hur gamla är ni?