• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • aikidoaasa

Jag är nu 25... sitter på glasberget.
    Han är 26...
    Vi har snart varit tillsammans i 9 år, bott tillsammans i 2+, men nästa alla åren varannan vecka hos mina föräldrar och varannan hos hans. Får se hur länge till som jag får vänta.

• FruLjungberg

jag är 20 min sambo 27 fyller två mån efter bröllopet. Har en son på 20 mån. han kommer vara cirka 2 år och 3 mån när vi gifter oss.exakt på dagen faktiskt.

varit tsm i tre år

• stellajsj

När vi gifter oss i juni nästa år så är jag 35 år, han är 29 år och vi har då varit ihop i 7 1/2 år. Vi har bott ihop i ca 6 år. Han friade i september i år och än så länge har vi inga barn!

• malleballe

jag är 30år
    min mtb är 30år
    det roligaste är nog hela familjens födelse data
    780217
    780817
    000217
    020507
    050607
    och vi gifter oss den 7 mars

• Mrs Baom

Vi gifter oss nästa sommar, jag kommer vara 28 och min M2B kommer vara 31, vi har varit ett par i 6 år den dagen vi gifter oss, förlovade i tre år och vår dotter kommer vara tre år och två veckor!!

• Teapot

Vi gifter oss antagligen nästa nyår och har då varit ihop i 4,5 år och förlovade i 1,5 år. Jag kommer att vara 25, han 28.

• Penguine

Jag är 27 min m2b 28 och firar 10 år tillsammans i November. Vi har inga barn än men får väl så småningom antar jag. Känner ingen stress för sådant ännu, njuter av vår ensamma tid tillsammans.

• J D

Vi kommer vara 24 (nästan) och 25. Vi kommer att ha varit tillsammans 1 år och 5 månader ca. Vi bor ihop och kommer att ha gjort så i nästan 1 år när vi gifter oss.

Vi har inga barn, vill gifta oss och vara klara med utbildningarna först.

• Vi2iJuli

Hur gamla är ni när ni gifte er? Jag kommer vara 26, han kommer fylla 27.

Hur länge hade ni haft en realtion innan? Fyra år snart

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? Bodde tillsammans ett tag, nu är jag gräsänkling eftersom han studerar utomlands.

Hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter? Har en knodd här hemma på dryga halvåret så h*n kommer vara ringbärare på bröllopet... om h*n kan gå då vill säga, eller ja, tulta fram.

• Comfortably numb

jag kommer vara 28 och han 29, tillsammans i nästan 4 år när vi gifter, inga barn än. flyttade ihop efter 6 mån...

Svar på tråden hur gamla är ni?