• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • chokladflingan

Gissar att jag är en av de yngsta här, jag är 19 och ska gifta mig i november, och min blivande är 20.

• mab26

Jag 26, han 28. Varit tillsammans fem år, gifter oss 2010. dvs efter totalt sju år.

• Cltsp

Vi gifter oss nästa år. Jag blir då 29 och han 31.

Vi har då varit tillsammans i 14 år, förlovade i 10 år och sambos i ca 7 år. Inga barn än.

• MadTezz

Jag och min sambo gifter oss nästa år. DÅ är jag 24 och han 27.

I morgon (den 14.e) så har vi varit tillsammans i 8 år=), förlovade oss för 5 år sedan, sambos i 6 år. Har inga barn än.

• Krystal

Jag är 29, han är snart 36

Som det verkar nu så vi är 31 och 37 när vi gifter oss (vi har nämligen inte bestämt datum eller år )

Vi har varit tillsammans i 5 år, och när vi gifter oss blir det då 7 år

Jag bor på västkusten, han i Stockholm

Inga barn, gör inte ens några försök innan vi gift oss

• jojanna

Jag 20, han 22. Vi gifter oss i februari 2009.
    Jag träffade honom första gången på nyåret 07-08. Vi blev tillsammans mars 2008, flyttade ihop i maj och förlovar oss nästa vecka... Inga barn, men vill ha i framtiden..

• MulleNuh

Oj ja det var snabba puckar!

jojanna skrev 2008-10-13 21:26:00 följande:
    Jag 20, han 22. Vi gifter oss i februari 2009.Jag träffade honom första gången på nyåret 07-08. Vi blev tillsammans mars 2008, flyttade ihop i maj och förlovar oss nästa vecka... Inga barn, men vill ha i framtiden..
  • Vi2iJuli
    jojanna skrev 2008-10-13 21:26:00 följande:
    Jag 20, han 22. Vi gifter oss i februari 2009.Jag träffade honom första gången på nyåret 07-08. Vi blev tillsammans mars 2008, flyttade ihop i maj och förlovar oss nästa vecka... Inga barn, men vill ha i framtiden..
    Oj, vad snabbt! :)
  • valkyriana

Varför heter du då Vi2iJuli? Nyfiken

• Vi2iJuli
    valkyriana skrev 2008-10-13 23:55:11 följande:
    Varför heter du då Vi2iJuli? Nyfiken
    Va?
    Jag skrev bara att det var snabbt jobbat eftersom dom varit tillsammans i dryga året när dom gifter sig.
Svar på tråden hur gamla är ni?