• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • adnil77

Jag fyller 31 veckan innan bröllopet. Blivande maken är 37. På bröllopsdagen kommer vi ha varit ihop i exakt 6 år, sambos och förlovade i 5,5 år.

• Flisa80

Jag kommer att var 29 och min kära 32. Vi har då varit tillsammans i 4 och ett halvt år, bott ihop i 3 år samt förlovade i 2. Bebisen hoppas vi kommer 9 månader efter bröllopet. :)

• Snoris

Jag är 28 och min man 30. När vi gifter oss i augusti nästa år har vi varit tillsammans i 12½ år. Vi har 3 barn tillsammans, 10, 6 och 1 år gamla.

• 27juni2009

Jag kommer vara ca 28½år, m2b drygt 31½år. Vi gifter oss på 10år + 1dag tillsammans. Vi har då varit sambos i 9år o 1månad och har en 6 åring o en som fyller 3 strax efter bröllopet som sker nästa sommar, 27juni. Vi har när vi gifter oss varit fölovade i typ 8år o 3 månader

• JBB

Vi kommer båda vara 22år när vi gifter oss, vi är 21 och 20 just nu, vi har haft ett förhållande i 4½år så vi har varit tillsammans i 7år när vi gifter oss, vi har två barn tillsammans och bott ihop till och från i 4½år nu.

• Nalle Puh 40

Glömde att skriva att vi kommer vara 27 och 28 år

• skruttgumma

Vi fyller båda 30 samma år som vi gifter oss (2009), fast efter bröllopet.

När vi gifter oss kommer vi att ha varit tillsammans i 1 år + 8 månader.

Vi har inga gemensamma barn, men jag tog med mig 2 stycken som jag hade sedan innan. De kommer att vara 4 och 2 år när vi gifter oss.

Vi har bott ihop lika länge som vi varit ett par och innan sommaren flyttade vi från hans lilla trånga lägenhet till en dubbelt så stor vindsvåning

• jafo

Jag är 25. Han är 31. Inte bestämt när vi ska gifta oss.
    Jag har sagt att jag tycker att det ska bli bröllop innan barn.
    Vi har varit tillsammans sedan juni 05. Sambos sedan nov 05. Förlovade oss 16/7 - 06.

• gift09

Jag och min blivande gifter oss i juli. Vi kommer fylla 25 & 27 någon månad efter att vi gift oss. Vi har då varit tillsammans i cirka 5 år. Inga barn nu men efter bröllopet =)

• Livaa

Jag är 20 och han 22.
    Vi har en dotter på 6 månader och ska gifta oss i Juni 2009.

Vi har varit tillsammans i 3 år och bott ihop i 2½ år.
    Vi bor nu i vår tredje lägenhet (Vi bodde först i en liten etta på 27kvm, och sedan en tvåa. När vår lilla tjej föddes fick det bli en med eget rum åt henne!) Här stannar vi tills vi får råd med hus!

Svar på tråden hur gamla är ni?