• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • Sinna1978

Jag kommer att var 31 när vi gifter oss och min sambo 30. Har varit ihop i fyra år när bröllopet går av stapeln och våran son kommer att vara 16 månader. Vi flyttade ihop efter ca. 6 månader.

• Myrmor

Jag är på mitt 30:e år och han på sitt 27:e när vi gifter oss. Vi har då en ettårig dotter, och har varit tillsammans i 7 år, bott ihop i 6 år, varit förlovade i 2.5 år.

• Hösten2009

Jag är 26 o han är 33 år,

vi har 2barn,en pojke och en flicka på 3,5 resp 2 år.

vi har varit ett par i 5år och förlovade i 4år.

• T3ZZ

Har säkert svarat här förut...men...
    Är 21 han 22.
    Förlovade i 1 år tillsammans 5 år.
    Är 22 han 22 när vi gifter oss och kommer varit tillsammans i 6 år å en vecka.

• gift2augusti2008

jag 33 och han 32 år. 10 år tillsammans när vi gifte oss, förlovade 9,5år. Vi har 2 barn, varav 1 är gemensamt ( 11 och 8 år.

• fru Bruhn

37 resp 44, tillsammans 3 år, inga barn tillsammans men jag har med mig 2 st från tidigare. Förlovade oss efter ett halv år. Kände varandra lite innan vi blev ett par.

• minlycka

Jag 49 och han 50 när vi gifter oss, har varit tillsammans i 2,5 år ,förlovade oss efter 1 år.Han har inga barn, men jag har 2 st.numera vuxna barn.

• Meria84

Jag kommer vara 25, han 24 (25 lite senare). Varit tillsammans då i nästan 8 år. Två barn som då är 2½ och 6 månader...

• CherryBomb

Jag är 24 och han är 30 när vi gifter oss. Vi har varit tillsammans i fyra år och förlovade i 2 1/2 år. Vi har en dotter som är 2 1/2 år tillsammans.

• U2s

Vi kommer vara 38 båda två när vi gifter oss i februari.
    Vi har varit förlovade sen 19 okt 03 (5 år på söndag):). Vi träffades 2 1/2 år innan...
    Vi har två barn (snart 4 & 1 1/2)!

• Vickan85

Jag kommer vara 24år och han 31år (nästan 32 år) när vi gifter oss, 6/6-09. Har varit förlovade i ett år då och vi flyttade ihop efter 6 månader! Firar förövrigt 1½ år på tisdag! Är inte så mkt men har man hittat den rätte så har man! Vi vet att det är livslång kärlek!

• camilla och johan

Jag kommer att vara 25 när vi gifter oss och han 27. Vi har då varit tillsammans i 7 år, bott ihop i 6 år och varit förlovade i 6 år.

• Fröken Strössel

Jag är 27 och han 24 nu när vi förlovat oss. Kommer (om jag får som jag vill :) ) vara 28 och 25 när vi gifter oss.

• Fröken Strössel

Och vi har nu varit tillsammans i ca. 2,5 år.

• Dalarna79

jag kommer var på mitt 30:e år o han är 30 när vi gifter oss

har en dotter som då kommer vara 2år
    vart förlovade i 6år när den stora dagen kommer!!!

• celtic

Vi gifter oss på vår 4 års dag den 14 februari. Jag kommer att vara 25 han 30. Inga kids. Vi flyttade ihop efter 3 veckor, mest av praktiska skäl för att vi träffades på världens sunkigaste vandrarhem fullt av möss och kackerlackor i Sydney.

• Igia

Jag kommer vara 29 och han 27, blir 28 senare det året. Vi har då varit ihop i drygt 8år bott ihop officiellt 3,5år (inofficiellt drygt 8år)

Svar på tråden hur gamla är ni?