• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • madeleine84

jag kommer precis fylla 25 och killen fyller 28 3 månader efter. då har vi varit tillsammans i 6 år förlovade 5 1/2 bott tillsammans 5 år. reste runt i australien i 1 år innan vi flyttade ihop. hade bara varit tillsammans i 4 månader när vi åkte. har två grabbar som kommer fylla 2 och 4. vi gifter oss den 22:a augusti 09 =)

• EmMa09

Jag hinner fylla 23 år innan vi gifter oss och min m2b kommer fylla 27 ett halvår efter bröllopet. Är då inne på vårt 6:e år tillsammans, varit förlovade i drygt 4 år! Inga barn än...

• Heloise

30 och 32, tillsammans i 10 år, förlovade 9 år, inga barn men 2 katter och ett litet hus

• 1700tal

Kul med alla åldersberättelser!

Måste därför komma med en kontrast . Jag är nu 26 (ps. och jag är tjejen!) och min sambo är 22 :-O! Vi har i nuläget varit tillsammans i 2,5 år och planerar att gifta oss 2010. Vi har varit sambo i nästan 1,5 år och chockade då hans mamma ner i djupa tårna när jag STAL den älskade sonen.. (skoja bara!). Och inga barn har vi och inga lär det bli men hoppas kan man ju!

• MarianneL

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Jag (och han) kommer vara 24 när vi gifter oss.
    Då har vi varit tillsammans i 4½ år.
    Han är min första pojkvän.
    Vi flyttar ihop o skaffar barn efter vi gifter oss, för jag bor på en skola nu, och hans lägenhet är väldigt liten.

• CamillaMarcus

Jag, 28 år och min m2b, 29 år har när bröllopet äger rum varit tillsammans i 10 1/2 år, varit förlovade i 4 1/2 år. Två pojkar på 5 resp. 5 år. Vi bor i vårat nybyggda hus, som min m2b byggt själv, han är snickare. Själv pluggar jag till lärare.

• Mitt hjärta 2008

Jag är 31 år och min m2b är 36 år. Vi har varit ett par i 12 år när bröllopet äger rum, förlovade i 9 år. Vi har två barn tillsammans, den äldsta är 5 år och den yngsta är 3 år.

Vi gifter oss den 8/8-09 =)

• enkeli84

Jag fyller 24 en vecka innan vi gifter oss, och min älskling är 30=)

• fru090909

Min m2b kommer att fylla 40 år dagen efter (sön) våran bröllopsdag (som är ändrad till 090725) jag själv kommer att vara 36. Vi har då varit tillsammans i 18 år, förlovade i 10 år och vi har två barn som är 2 år och 4 år idag.

• Vargtassa

Jag är nyss fyllda 28 år min sambo är nyss fyllda 29
    Vi firar 11 år på våran bröllopsdag och har två barn som fyller 3 och 6 år nu i vinter

Svar på tråden hur gamla är ni?