• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • nossan

tackar tackar=) håller med dig där om åldern....man är inte äldre än va man gör sig till=)))

didis skrev 2008-10-06 08:57:38 följande:
    Välkommen till tantvarningstråden, där behöver man inte känna sig äldre än man beter sig...
  • Mizty

Jag är 30 & han 36. Vi har varit ihop, förlovade & sambos i 4 år. Skiljer ett par månader bara. Vi har en son som är 3 år strax efter bröllopet

• skille

Jeg kommer til å være 24 og han 31..

• Sebastiána

Jag trodde att vi skulle gifta oss nästa år. Då hade jag varit 38 och min man 45. Nu blir det tyvärr inte så. Om jag över huvud taget gifter mig blir det väl efter att jag fyllt 45

• hjärtat mitt

36 och 33 kommer vi att vara.

• Ninnispinnis

Vi gifte oss 30/8, jag är 31 och han 33. Vi hade varit tillsammans i ganska exakt 9,5 år när vi gifte oss, och förlovade i ett år...

Inga barn än, men snart hoppas jag!

• LyckligaMig

Vi har varit ett par i ganska precis 6 år när vi gifter oss. Jag kommer att vara 27 och han 26. Vi kommer att ha bott ihop i 5,5 år. Jag hoppas att vi blir välsignade med barn efter bröllopet...

• ElinPierre

Vad har hänt?? :o(

Sebastiána skrev 2008-10-06 09:45:48 följande:
    Jag trodde att vi skulle gifta oss nästa år. Då hade jag varit 38 och min man 45. Nu blir det tyvärr inte så. Om jag över huvud taget gifter mig blir det väl efter att jag fyllt 45
  • Zsarah

jag kommer vara 21 han 24, då vi gifter oss har vi varit tillsammans i 5år och 7 månader, varit sambos 1år och 2 månader sen var vi särbo i ett halvår och sen varit sambo i 2år till, har en dotter som kommer vara 1 år och 2 månader då vi gifter oss:)

Svar på tråden hur gamla är ni?