• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • MilosMamma

Jag kommer vara 23 när vi gifter oss och min kille 25.
    Vi bor ihop i hus, vi kommer ha varit tillsammans i 3 år och 4 månader när vi gifter oss och ha en son på 1 år och 10 Månader.

• Jessie Gustav

Jag hade fyllt 30 några månader innan vi gifte oss nu i sommras och maken fyller 28 nu så han var 27 när vi gifte oss. vi hade varit ihop i nästan exakt 2 år innan.Vi bodde ihop innan vi gifte oss,barn har vi helt valt bort.

• MyochErlend
    sunshiiine skrev 2008-10-05 17:45:08 följande:
    Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi
    Hei :D
    jag kan berätta..
    jag ska gifta mig i september 2009..
    då är jag 24(blir 25 i dec) och min man 26. Vi har då vart tillsammans i 2,5 år.
    Vi bor inte tillsammans nu och kommer inte göra det förrän efter bröllopet, gleder meg til det;D

hur är din situation?
    :D
  • fitforfight

Vi skulle båda fylla 29 när vi gifte oss i somras och då hade vi varit tillsammans i 2 år och 8 månader och bott ihop i 1år och 7 månader . Vi har en son som är 1,5 år och vi bor i hus.

• kenttjej

Vi gifter oss i maj 2010 och då kommer jag vara 26 o min fästman 28. Då har vi varit ihop i 5 år o förlovade i 3, har dessutom bott ihop i 4 år då.

Vi planerar att börja skaffa barn på bröllopsnatten.... hihi! Mest för att det inte passar förrän då, så inte av religiösa eller andra skäl.

• SnuttisSessan

Vi kommer vara ca 25 respektive 39 år när vi gifter oss. Har då varit tillsammans i tio år och har bott tillsammans i över sju år och har inga barn tillsammans men hoppas att dem kommer efter vigseln och vi bor i hus sedan 7 år tillbaka..

• Nalle Puh 40

Har varit ihop i lite över fem år när vi gifter oss men har bott ihop nästan hela tiden.

Vi har inga barn just nu men hoppas på det efter bröllopet...

• br2be

Jag kommer vara 29 år och min sambo 30år när vi gifter oss i sep nästa år.
    Vi kommer ha varit tillsammans i 4år då.

• EhjärtarE

Vi ska gifta oss nästa sommar, jag kommer då vara nästan 22 och han 24.

Vi kommer att ha varit ihop 2 år och 5 månader, bott ihop 1 år och 3 månader och varit förlovade 1 år och 10 dagar.

Vi hoppas på barn efter bröllopet...

• agtiwi

Jag kommer vara 29 år när vi gifter oss och min m2b kommer vara 30. Vi har två gemensamma barn som nu är 2 1/2 och 4 år samt så har jag ett barn sedan tidigare som nu är 8 år. När vi gifter oss har vi varit tillsammans 7 år och 4 månader!

Svar på tråden hur gamla är ni?