• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • lillP

Jag är 26år och han 34år när vi gifter oss. Har då varit tillsammans i nästan 6år, bott ihop 5,5år och förlovade i drygt 3,5år. Inga barn, varken före eller efter. De enda bebisarna i vår familj är två katter

• kims tjej

jag är 20 kommer vara 21 och min sambo är 25 och kommer vara det.
    vi har då när vi gifter oss vart tillsamans i nästan 5år och förlovade i 4,5år och bot med varan sen dag 3 som vi träffades...

inga barn innan och får se när det blir. men vi har vår hund och katt som våra bebisar.. :)

• Robina67

jag är 41 och min man är 44 år
    vi har 2 egna barn var, så vi har 4 varannan vecka ungefär
    vi har varit ett par i 4 1/2 år och förlovade i 4 år snart

• Tooticki

Jag var 23 och min man var 31 när vi gifte oss. Det var på dagen 23 månader efter vår första dejt och vi hade varit förlovade i 16 mån och sambo i 15 mån. Inga barn och det kommer det inte bli heller.

• nossan

jag är (fyller samma dag vi gifter oss) 34 och han är 37
    kände mig lite gammal nu när jag ser att dom flesta är unga=)...skämt å sido....känner mig ung iaf=) vi har tre pojkar men inga gemensamma, jag har 1 son på 8 år, han har 2 söner på 7 och 11

• didis
    nossan skrev 2008-10-06 08:54:52 följande:
    jag är (fyller samma dag vi gifter oss) 34 och han är 37kände mig lite gammal nu när jag ser att dom flesta är unga=)...skämt å sido....känner mig ung iaf=) vi har tre pojkar men inga gemensamma, jag har 1 son på 8 år, han har 2 söner på 7 och 11
    Välkommen till tantvarningstråden, där behöver man inte känna sig äldre än man beter sig...
  • fluffinuff

Vi kommer vara 28 (jag) och 31. Vi har när vi gifter oss varit tillsammans 8 år och bott ihop lika länge (minus 3 månader). Vi ska inte ha barn tillsammans.

• chamor
    Stardusty skrev 2008-10-05 21:03:17 följande:
    Jag är 23, han 40, vi gifter oss om två veckor Vi har då varit ihop i ca 2,5 år varav förlovade 1 år. Har bott ihop i 1,5 år. Inge gemensamma barn (än), dock hans två barn från tidigare äktenskap hos oss varannan vecka.
    Häftigt med lite ålderskillnad. Märker ni av den? Lycka till med bröllopet. Är en underbar dag så NJUT
Svar på tråden hur gamla är ni?