• sunshiiine

hur gamla är ni?

Är så himla nyfiken? Hur gamla är/ska/var ni när ni gifte er? Hur länge hade ni haft en realtion innan?

Bodde ni tillsammans innan, eller gifte ni er och sen flytta ihop? hade ni barn, skulle ni ha, eller ska det komma efter?

Mycket frågor berätta om det ni vill, är nyfiken hihi

• Svar på tråden hur gamla är ni?
  • JPerlestam

Vi gifter oss om två månader, jag är 26 år och min blivande 29 år. Då har vi varit tillsammans i nästan 5 år, varit förlovade i 4½ och bott ihop i 4 år! Inga barn än, hoppas att det blir några inom de närmasta åren. =)

• mums78

30 / 48 år
    Inga knoddar.
    Bor ihop sen ett tag tillbaka, ska snart flytta utomlands tillsammans, ska bli härligt. Sköt om er

• milkit

Han kommer vara närmare 34 och jag 26 när vi gifter oss. Vi kommer ha varit tillsammans ca 3½år då..!!
    Vi bor tillsammans och har två gemensamma barn som kommer vara 2år o 7månader respektive 10månader gamla..!

• Villnu

Jag kommer att vara 29 och m2b kommer att vara 31 när vi gifter oss och har vi varit ihop i fyra år och vi förlovade oss december-07. Barn tror jag inte det blir men kanske dumt att säga aldrig...

• 090801

Båda är vi 25, gifter oss precis på dagen 6 år efter att vi blev ett par och 2 år efter att vi förlovade oss. Smidigt att ha allt samma datum !

• Plummis83

Vi gifter oss sommaren 2009 och då kommer jag vara 26, min sambo 30 (fyller 31 på hösten)

Vi har då när vi gifter oss varit tillsammans i ca 2 år 9 månader, bott ihop i princip lika länge då jag mer lr mindre flyttade in hos honom direkt.

Förlovade oss i nov -08!!

Barn blir det förhoppningsvis inom 5 år... Vill resa, köpa hus, spara pengar ordentligt innan!!!

• Äntligen är det min tur

Vi gifte oss 080808

Då va jag 33 han 34
    Vi har varit ihop i 9,5 år
    Bott ihop i 9 år
    En dotter på 4 år.

han behövde liiiite betänketid

• ElinPierre

Vi gifter oss i till våren och då är jag 25 och P är 38.
    OT: Såg att det var fler här med många år mellan er, hur funkar det tycker ni? Fördelar/nackdelar? Har ett festhäfte-tips: "När E lärde sig gå raglade P hem från sin första öl".. Massa med sådana roliga saker för att göra ålderskillnaden till en kul grej! :o)

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i dryg 8 år, förlovade i drygt sju år och sambos i 7 år också. Vi har bott på alla möjliga ställen, men sen 5 år tillbaka ungefär bor vi i egen villa.

Om ett eller ett par år ska vi börja studera båda två så då blir det att flytta till en liten lägenhet eftersom vi nu bor på landet. Men vi ska ha kvar huset! Efter studierna är det dags att fundera på barn/inte barn. P är osäker, jag vet att jag vill och skulle kunna tänka mig det nu innan jag börjar plugga, men eftersom P pluggar nu och vi båda ska göra det sen blir det ju inte jättefett med pengar, så vi väntar!

• Tjolinti

Jag e 23 o kommer fylla 24 2 veckor efter bröllopet, o min blivande e 26 :)

• sunshiiine

Gud vad mysigt det låter kan inte låta bli att sitta med ett leénde.

Själv är jag och killen varken gifta eller förlovade än, vi har precis gått in i våra liv, hans karriär fick precis en rejäl tripp till toppen så vi ska vänta lite till... men vi planerar och längtar såklart =)

Så länge får man höra era historier, villket oxo är kul!

Svar på tråden hur gamla är ni?