• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • ditte1

Helt fel färg på tärnans klänning och broderierna "toniton" på min mammas linne går helt plötsligt inte att göra, på bilden är det vit spets fastsydd istället... och inte verkar de vilja göra nån ändring heller. De har liksom makten, både mina klänningar och pengar... hå håjajaa.
    ditte

• grabbarna

cissit tycker den blev mycket finare men ny underdel..trist på släpet förstår jag du kan få mitt kanske för jag fick men vill inte ha klart mer praktiskt utan släp!

• Linda och Hannes

Vilket företag är det som syr dina klänningar?
    //Linda

ditte1 skrev 2008-06-30 11:36:30 följande:
    Helt fel färg på tärnans klänning och broderierna "toniton" på min mammas linne går helt plötsligt inte att göra, på bilden är det vit spets fastsydd istället... och inte verkar de vilja göra nån ändring heller. De har liksom makten, både mina klänningar och pengar... hå håjajaa.ditte
  • ditte1

Linda och Hannes: det är Abigale. Min klänning blir nog bra men tyvärr inte de andra trots alla goda vitsord det företaget fått!

• Linda och Hannes

Ajdå, tråkigt.

ditte1 skrev 2008-06-30 13:06:53 följande:
    Linda och Hannes: det är Abigale. Min klänning blir nog bra men tyvärr inte de andra trots alla goda vitsord det företaget fått!
  • pinuppa78

nån av er töser som vet vart ja kan få tag på den rosa klänningen ja har i mitt galleri..tack!!!

• Linda och Hannes

Sökte på abigale för att hitta men fann inte... har du adress?

ditte1 skrev 2008-06-30 13:06:53 följande:
  • Linda och Hannes

Nån som vet, hur är det med littlecoral? Bra eller dåligt?

• Zsarah

Hej tjejer och ev. killar:)
    Lillsesan skrev att min klänning snart är klar, typroverna/färgproverna har tydligen kommit bort i posten för jag har inte fått dom. Men paula skickade en ny färgkarta där man såg bättre färgerna, så nu har jag valt färg till släpet och till "bandet" där framme(vet inte hur man ska förklara det). Usch, nu blev jag nervös:P

Trodde nämligen inte att de hade börjat med klänningen då jag int valt accesoar(stavas?) färg, så det blev en postitiv överraskning:) Längtar tills man får se de första bilderna:)

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!