• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Car0line

Den fastnade såklart i tullen, borde få den imorgon eller på tisdag.

EnaOline skrev 2008-06-28 09:52:00 följande:
    batwoman den är helt otroligt vacker! caroline hur går det med din klänning,. har den kommit än?
  • Lina_K

Nu är den använd! Kika gärna i galleriet!

• karpalo

Vackert, vackert, vackert..... Grattis till de nygifta!

• Cissit
    batwomen skrev 2008-06-28 09:28:49 följande:
    Jippi! Jag har äntligen fått mina bilder och de va bättre än jag hade hoppats på. Boleron var jag rädd att den inte skulle matcha men den blev super. Nu börjar bara väntan att få hem klänningenJag har lagt in bilder för de nyfikan, hoppas jag kryssat rätt så de syns
    Underbart :) Den är jättefin!
  • Cissit
    Lina_K skrev 2008-06-29 11:00:31 följande:
    Nu är den använd! Kika gärna i galleriet!
    Jättefin! Vad vackra ni var, grattis!
  • nathalie o christian

hej nu har jag fått bilder på tärnkläningarna.. Väntar bara på bilder på min kläning!!
    Bilder finns att se i mitt galleri..

• CaCC

batwomen: Jättefin klänning

Lina_K: Grattis! Vad vackra ni var.

• Meiia

Nu har jag också beställt min klänning från Milly! Det ska bli så spännande. Jag har beställt med rush order så dom har lovat att jag ska ha klänningen innan den 10 Augusti! Beställde även en fin klänning som jag kan byta om till på kvällen!

Jo nu börjar det kännas att det är på riktigt! Själva Bröllopspaketet är nu också bokat! Nu går det framåt!

• Hvidbrud

Känner någon till ett företag i Kina där jag kan beställa en rådhus-brudklänning (dvs lite enklare sak i annan färg än vit) som kan hinna leverera till slutet av augusti? Hjälllp! Vill vara fin även på bröllop nr 2!

• Hvidbrud

Tusan också, kan inte hitta adressen till millys. kan någon ge mig en länk? Tack

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!