Boomtown skrev 2008-06-26 11:33:10 följande:
Hej Allihopa! Jag är ny på denna tråden. Undrar om ni kan hjälpa mig att välja. jag har hittat min drömklä
nningwww.maggiesottero.com/dress.aspxPå Milly bridal skulle det kosta 1900 kr inkl.frakt att sy upp den.på Lillsessan 4200 kr inkl.frakt tull och allt + en sjal. Och då används en finare spets och swarowski kristaller och det höjer priset. Annars så glänser den inte lika fint.Min plånbok är inte fet! Men jag vill ju ha klänningen fin. Varifrån är det bäst att beställa den ifrån för att få bäst resultat?? Jag tror att LIllsessan vet vad hon pratar om. Hon förklarade hur den skulle sys och det var ingen lätt grej. Känns som Milly Bridal kanske tar lite lätt på det. Jag tycker att klänningarna på Milly Bridal är jättefina. men de är ju inte helt täckta i spets som den här. Hade det varit en slät klänning så hade jag helt lätt valt Milly. nu känns det svårare.Vad tycker ni om klänningen och vilket företag ska jag välja?
Du ska tänka på att om du beställer från milly kan tull och moms tillkomma om du fastnar i tullen, bra att veta och ta i beräkning, vet inte exakt vad det kan bli. i lillsessan klänningar är de inräknat, men det är ju förstås billigare att beställa direkt från en kina fabrik.