• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Iluna

fyy va jobbigt för dig... lider verkligen me dig..de måste vara en mardröm, men de brukar alltid lösa sig på bästa sätt...håller tummarna.
    har du någon bild på den? jag hade tänk beställa en ganska avanserad klänning från kina, men då aknske ja inte ska göra de.

• FruT 080808

finns bild på min klänning i galleriet.

• FruT 080808
    rosaälvan skrev 2008-06-23 23:29:48 följande:
    Hej brudar,jag fick min klänning från Kanacca idag och jag är INTE nöjd. Har alltså panik med 5 dagar kvar till den stora dagen.Tärnklänningen kom förra veckan och den var jättefin verkligen men brudklännigen är en katastrof. Har varit på stan hela dagen idag för att få någon rätsida på detta. Den är inlämnad för att justeras men jag känner att jag kommer inte kunna använda den så hemsk är den, därför har jag även lagt handpenning på en annan klänning som är jättefin men ändå. Vet inte hur jag ska ro detta iland med pengarna.Även näbbklänningen var fel men den går att rädda.Så ville bara säga att om ni ska ha avancerade klänningar med mycket drapering så är kanacca inte rätt ställe.
    Vad tråkigt att höra att din klännning inte var bra. Och att det är så kort tid till er stora datg. Hoppas att det ordnar sig!
  • Iluna

den klänningen ja prövade igår tror lillsessan att den skulle bli katastrof att beställa från kina :( för att den e av siden och har lite draperingar... känns super tråkigt :(

• Littorina

Hmm tycker att jag har delat ut bilden i galleriet.
    Kan ni fortfarande inte se den?

• Iluna

ne ja kan inte se iaf..står inte ens att du har ett galeri

• EnaOline

Littorina, gå in på min sida, sedan galleri, sedan kryssar du i rutan för att göra ditt galleri tillgängligt för alla

• Littorina

Ok jag hittade något under "Inställningar" som förhoppningsvis funkar.

• EnaOline

Nu fungerar det! vad söt du är! och klänningen var jättefin! Du ser så lycklig ut!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!